BreitBau Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Og jeg NEKTER å tro dere som skriver "ta fra MEG lappen da", er i NÆRHETEN av å være samfunnsproblem, så argumentet deres om at dere er akkurat like ille, er bare helt helt feil.. Dere er ikke nærheten engang..
BreitBau Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 http://www.aftenbladet.no/lokalt/1021256/-_Av_og_til_noedvendig.html Her er politiets svar.. Så kan dere jo se selv hva jeg har sagt hele tiden.. At lappen eller andre sertifikat kan ryke dersom mydighetene finner det for godt å ta fra deg "godene" dine pga orden/oppførsel..
Galro Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Det mest sjokkerende med historien er at en advokat kan bli overrasket over det som er en relativt vanlig praksis.
BreitBau Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Det mest sjokkerende med historien er at en advokat kan bli overrasket over det som er en relativt vanlig praksis. Ja.. Og med det mistenker jeg at advokaten i realiteten er veldig klar over det, men uttrykker forundring ovenfor avisen for å vinkle det dit han vil hov menigmanns oppfatning.. Meget smart advokat.. Meg DUMDUMDUM journalist..
Torbjørn H Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 BreitBau, kan ikke DU slutte å SKRIVE så mange ORD med STORE BOKSTAVER? Det er jo slitsomt å lese når det blir så mye
S.Arnesen Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe.. Hvor lang tid skal det gå, før ALLE har forstått, at lappen er ett GODE og at myndighetene ikke ønsker å gi goder til SAMFUNNSPROBLEMER.. Er nok rimelig sikker på at alle har forstått det for lenge siden. Men hvordan skal det hjelpe på problemet å ta ifra han lappen? Om han har lappen eller ikke er jo likegyld for det problemet naboene har med han...
morteym Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Synes dette er helt greit, spesielt når vedkommende åpenbart har et adferdsproblem og ikke klarer å forholde seg til regler, eller viser null empati for omgivelsene. Kan en regne med at slike folk bryr seg mer når de sitter bak rattet? Folk som har helt feil holdning utgjør en risiko i trafikken. De fleste bryter regler til en viss grad, men reglene er med på å moderere oss hele tiden. Jeg for eksempel kan kjøre i 180 i ny og ne, men det betyr ikke at jeg gir fullstendig faen for det. Å miste lappen er også en form for frihetsberøvelse som funker veldig effektivt både på vedkommende og som avskrekkende effekt på andre. Regler og avstraffelser har aldri vært rettferdig. For å forstå det, må en se på hensikten bak lovverket. Det er ofte mange faktorer som spiller inn.
BreitBau Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 BreitBau, kan ikke DU slutte å SKRIVE så mange ORD med STORE BOKSTAVER?Det er jo slitsomt å lese når det blir så mye Notert hehehe..
BreitBau Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hehe.. Hvor lang tid skal det gå, før ALLE har forstått, at lappen er ett GODE og at myndighetene ikke ønsker å gi goder til SAMFUNNSPROBLEMER.. Er nok rimelig sikker på at alle har forstått det for lenge siden. Men hvordan skal det hjelpe på problemet å ta ifra han lappen? Om han har lappen eller ikke er jo likegyld for det problemet naboene har med han... Kan ikke motsi deg på det.. Og har egentlig aldri sagt det er riktig metode.. Men det forundrer meg IKKE at de kan gjøre det, for det visste jeg.. Hvis det er lappen som funker, så får de vel ta den og ødelegge livet hans da.. Mister vel både jobben og leiligheten og alt.. Dyr lærepenge liksom.. Hadde tatt ei bot anytime istedet for å miste lappen..
Peer Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hvorfor ta lappen hans? Hvorfor ikke bare gi en bot eller inndra anlegget eller noe? Straffen har jo ingen sammenheng med "forbrytelsen".
morteym Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hvorfor ta lappen hans? Hvorfor ikke bare gi en bot eller inndra anlegget eller noe? Straffen har jo ingen sammenheng med "forbrytelsen". les tråden du
hylle Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Spørsmålet i denne saken nå må jo være om Politiet har beviser for at denne karen faktisk har vært beruset alle disse gangene naboen har ringet inn. Det er mange mennesker som spiller høy musikk uten og være beruset.
Winther24 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Jeg gleder med til å se resultatet på denne rettsaken
528i Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 fins vel bedre metoder enn lappen da vøtt:) problemet kan jo fortsatt være tilstede. og evt bli værre vist det går ut over jobben. (partay hver dag) hvorfor ikke bøter, evt utkastelse vist mulig. eller fikse det selv
Untitled Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Får bare håpe han fortsetter, blir morsomt å se hva politet skal ta fra han neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå