Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe..Nå fant jeg ut hvem denne karen er...

Ikke den smarteste kniven i skuffen kanskje

hehe... :P

Men at gutten har et alkoholproblem utover å være ekkel full hver helg, har i alle fall ikke jeg kjennskap til - ergo bør det ikke være grunnlag for å dra inn lappen

Skrevet

Lest igjennom en del av innleggene til folk her. Ser at endel mener at det er ubegripelig at de tar fra han lappen pga "helgefyll" og at da burde enormt mange andre miste lappen.

Grunnen til at de tar fra han lappen er nok sikkert fordi de har sett seg TEMMELIG lei av klager og henvedelser fra publikum om fyll og bråk.

Fester mye selv. Men jeg er aldri til sjenanse for naboer eller problem for andre. Stort sett. Så da har ikke politiet greie på mine alkoholvaner. Dermed ikke grunnlag til å ta fra meg lappen. Tipper også at store deler av folk som fester HVER helg og kanskje mer ikke er tilstadighet problem for politiet.

Skrevet

hehe.. mye diskutering her ja..

men hadde dette hendt med meg, så hadde jeg gjort vondt verre bare for å lage helvette.. :P

"Nå har jeg ikke lappen lengre, ergo, jeg kan drikke hver dag for jeg kan ikke kjøre til jobb likevel."

I tillegg kan han risikere å miste jobben, og da kan han drikke enda mer :P

Ender opp med verre alkoholproblem da seff :P

"gi meg lappen tilbake så jeg kan slutte å drikke i ukedagene også å få tilbake jobben!" :P

Skrevet
ta fra førerkort pga at det kan hende at han kan kjøre i fylla, blir som å sette inn meg for voldtekt..

Kuken henger jo der..

Så lenge den bare henger blir du ikke buret inn.. :lol:

Skrevet
ta fra førerkort pga at det kan hende at han kan kjøre i fylla, blir som å sette inn meg for voldtekt..

Kuken henger jo der..

Som Breitbau og Hansh har sagt, ble ikke lappen fratatt på grunnlag av at personen kan kjøre i påvirket tilstand. Sertifikatet blir regnet som en tillitserklæring fra statens side. Når du ikke viser deg kapabel til slik tilgitt (nå vet jeg ikke om det faktisk var tilfellet i denne saken), blir erklæringen på det inndratt. Dette i håp om at du endrer vanene dine, akkurat som bøter eller lignende, urelaterte straffer ... En helt annen diskusjon er om det faktisk hjelper.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...