Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt samme interiørfarge, eller hvertfall tilnærmet lik på en e36 engang og jeg kan også bekrefte det som justemann sier..

Er ikke noe problem å holde reint.

Eneste bakdel er at jeg tror du vil se slitasje lettere så ville nok behandlet dette interiøret jevnlig for å holde det pent.

Ikke vent til slitasjen begynner og syne for da er det ikke noe lett sak å få bort igjen.

Skrevet

Diverre har eg erfaring med vasking av både det eine og det andre av skinnseter ja :? I dei tilfella der interiøret i bilen har vorte utsett for "ugagn" er delene av skinn dei desidert enklaste å reingjera. Det einaste som kan vera problematisk er flytande "ugagn" som trekk inn i seta gjennom eventuelle perforeringar, men det problemet får ein jo i lik grad om seta er kvite eller svarte.

Til det aller meste av reinhaldet er mi erfaring at det held lenge med ei våt fille, altså berre vatn.

Eg seier meg òg enig med -Roger-, behandling av seta er viktig.

Mi erfaring er at seter som er behandla og "metta" med fett, tek ikkje opp skit like enkelt som ubehandla seter, såleis vert det desto enklare å reingjera dei. :P

Når det gjeld kva for produkt som er best, er det sikkert andre som kan svare betre enn meg, men det viktigaste er vel at seta blir "metta"?

Interiørfargane i bilen du ser på var ingenting anna enn supre! Lekkert! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...