bbmw Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Fikk feriepenger i går Ser ut til at det muligens blir BBS RS oppussing og nye dekk til sesongen! Syns du skal ta deg en tur til Åndalsnes med den 26 juni Det kunne vært gøy vettu! Fortell fortell
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 viewtopic.php?f=9&t=151908&hilit=trollstigentreffet
bbmw Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Ser man det ja! Kan bli en gøy start på ferien dette Skal se om eg ikke får tatt turen! Har forresten fått en god del deler fra koed nå og nye senterdeksler til azev felgene (flate typen) Bare synd bilen er hjemme og eg er på jobb
opeth84 Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Fikk innstallert nytt stereoanlegg også i helgen. Det går desverre ikke frem på bildene. Clarion stereo med usb, ipod, bluetooth og handsfree. Helt genialt for meg. Hvor fikk du tak i Clarion spiller, og hvor mye kosta den? Har ipod og iphone som jeg gjerne skulle brukt i spilleren, da jeg har original cd spiller og ikke mp3 spiller i bilen :/
bbmw Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Fikk innstallert nytt stereoanlegg også i helgen. Det går desverre ikke frem på bildene. Clarion stereo med usb, ipod, bluetooth og handsfree. Helt genialt for meg.Hvor fikk du tak i Clarion spiller, og hvor mye kosta den? Har ipod og iphone som jeg gjerne skulle brukt i spilleren, da jeg har original cd spiller og ikke mp3 spiller i bilen :/ Heisann! Eg kjøpte spilleren på Mekonomen i Haugesund, sammen med 5,25" Rockford Fosgate og Greenfilter m/overgang De hadde 20% happy lørdag, så eg slo til! Veldig fornøyd med spilleren, men husker desverre ikke navnet (org pris var 2499kr). Den har 4 utganger til forsterker + 2 sub utganger, usb inngang for iphone, minnekort osv. Og seperat mikrofon med ledning som eg la opp i c-stolpen Vurderte sub også, men eg ønsker ikke slikt i en sportsbil Så eg håper frontsettet spiller bra. Har ikke fått montert det ennå..
leif harald Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Vurderer likt frontsett selv + 6x9. si ifra hvordan de spiller da
bbmw Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Ei grom vogn Bjarne! Mange takk, mange takk Just Kossen likte du lyden? rekna me da va grei klang når eg passerte deg i hodlondsdalen Blir snart Greenfilter og
bbmw Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 Vurderer likt frontsett selv + 6x9. si ifra hvordan de spiller da Du skal få tilbakemelding leif Eg valgte settet med seperat diskant og bass/mellomtone, for å få lydbilde opp i bilen. Kommer hjem 25, da er det rett på mekking! Eksamen 28 også rett til Bud på treff! 3.2 literen synger fint? Er du fornøyd med Vipec? Vurderer det selv ved montering av Carbon box eventuelt!
leif harald Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Vurderer likt frontsett selv + 6x9. si ifra hvordan de spiller da Du skal få tilbakemelding leif Eg valgte settet med seperat diskant og bass/mellomtone, for å få lydbilde opp i bilen. Kommer hjem 25, da er det rett på mekking! Eksamen 28 også rett til Bud på treff! 3.2 literen synger fint? Er du fornøyd med Vipec? Vurderer det selv ved montering av Carbon box eventuelt! Hvor du jobber da? kommer hjem 25. selv Det er flott, har vurdert de selv Jaja 3,2en går som et skudd. superfornøyd. skulle bare fått ned lyden fra eksosen en del
bbmw Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Skrevet Mai 17, 2010 Jobbet på Statfjord, du snakket jo om at du skulle begynne der. Men no i mai begynte eg i Aker Drilling
SSM Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Koffor kjøpe du Green filter og ikkje K&N når da e K&N så e best?
justemann Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Ei grom vogn Bjarne! Mange takk, mange takk Just Kossen likte du lyden? rekna me da va grei klang når eg passerte deg i hodlondsdalen Blir snart Greenfilter og Jo da va lite å utsetta på klangen! Kjente da kitla litt i veksleskrinet når du seig forbi...... Men gamlo så satt på med meg va ikkje lika begeistra.... Ho meinte at da måtte vera nåke gale med den bilen der....
leif harald Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Strøken bil!! kjørte forbi deg i dag i dn tunnelen dr me bømlo eller stord eller hva det heter Med en e39, men så gikk det ikke så lang tid før du føyk forbi meg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå