Gå til innhold

BMW M3 Europameister88 - Updates side 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk feriepenger i går :D Ser ut til at det muligens blir BBS RS oppussing og nye dekk til sesongen!

Syns du skal ta deg en tur til Åndalsnes med den 26 juni :)

Det kunne vært gøy vettu! Fortell fortell :P

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser man det ja! Kan bli en gøy start på ferien dette :D Skal se om eg ikke får tatt turen!

Har forresten fått en god del deler fra koed nå og nye senterdeksler til azev felgene (flate typen) :P

Bare synd bilen er hjemme og eg er på jobb :(

Skrevet

Fikk innstallert nytt stereoanlegg også i helgen. Det går desverre ikke frem på bildene. Clarion stereo med usb, ipod, bluetooth og handsfree. Helt genialt for meg.

Hvor fikk du tak i Clarion spiller, og hvor mye kosta den? Har ipod og iphone som jeg gjerne skulle brukt i spilleren, da jeg har original cd spiller og ikke mp3 spiller i bilen :/

Skrevet
Fikk innstallert nytt stereoanlegg også i helgen. Det går desverre ikke frem på bildene. Clarion stereo med usb, ipod, bluetooth og handsfree. Helt genialt for meg.

Hvor fikk du tak i Clarion spiller, og hvor mye kosta den? Har ipod og iphone som jeg gjerne skulle brukt i spilleren, da jeg har original cd spiller og ikke mp3 spiller i bilen :/

Heisann!

Eg kjøpte spilleren på Mekonomen i Haugesund, sammen med 5,25" Rockford Fosgate og Greenfilter m/overgang ;-)

De hadde 20% happy lørdag, så eg slo til!

Veldig fornøyd med spilleren, men husker desverre ikke navnet (org pris var 2499kr).

Den har 4 utganger til forsterker + 2 sub utganger, usb inngang for iphone, minnekort osv.

Og seperat mikrofon med ledning som eg la opp i c-stolpen :D

Vurderte sub også, men eg ønsker ikke slikt i en sportsbil :P Så eg håper frontsettet spiller bra. Har ikke fått montert det ennå..

Skrevet
Ei grom vogn Bjarne! 8):applause:

Mange takk, mange takk Just :)

Kossen likte du lyden? rekna me da va grei klang når eg passerte deg i hodlondsdalen :D

Blir snart Greenfilter og :P

Skrevet
Vurderer likt frontsett selv + 6x9. si ifra hvordan de spiller da :D

Du skal få tilbakemelding leif :)

Eg valgte settet med seperat diskant og bass/mellomtone, for å få lydbilde opp i bilen.

Kommer hjem 25, da er det rett på mekking! Eksamen 28 :evil: også rett til Bud på treff!

3.2 literen synger fint? Er du fornøyd med Vipec? Vurderer det selv ved montering av Carbon box eventuelt!

Skrevet
Vurderer likt frontsett selv + 6x9. si ifra hvordan de spiller da :D

Du skal få tilbakemelding leif :)

Eg valgte settet med seperat diskant og bass/mellomtone, for å få lydbilde opp i bilen.

Kommer hjem 25, da er det rett på mekking! Eksamen 28 :evil: også rett til Bud på treff!

3.2 literen synger fint? Er du fornøyd med Vipec? Vurderer det selv ved montering av Carbon box eventuelt!

Hvor du jobber da? kommer hjem 25. selv :)

Det er flott, har vurdert de selv :) Jaja 3,2en går som et skudd. superfornøyd. skulle bare fått ned lyden fra eksosen en del :)

Skrevet
Ei grom vogn Bjarne! 8):applause:

Mange takk, mange takk Just :)

Kossen likte du lyden? rekna me da va grei klang når eg passerte deg i hodlondsdalen :D

Blir snart Greenfilter og :P

Jo da va lite å utsetta på klangen! 8) Kjente da kitla litt i veksleskrinet når du seig forbi......

Men gamlo så satt på med meg va ikkje lika begeistra.... Ho meinte at da måtte vera nåke gale med den bilen der.... :lol:

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...