Anders_w Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 I kveld skjer det ting i skien:) alle som måtte ha sjans må komme:) etter hva jeg har hørt er det mye fet bil som kommer! noen bmw, bla lillebror med e30 3.2! Det åpner kl 19:00 da mener jeg det er ''utstilling'' først så man kan gå og glo på bilene som stiller. selve dragracet begynne kl 22:00. (pga det siste ruteflyet skal lande) dette skjer på Skien Lufthavn (geiteryggen flyplass) Her blir det race til langt på natt:) litt seint og komme med dette nå kanskje.. men håper på noen bimmers medlemmer tar turen og ser på dette er kun info fra min side. jeg er på ingen måte arrangør:) det er KNA Gatebil som arrangerer:)
-Sammy Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Hørtes kanonfett ut! synd det er litt langt vekk.. Dere får kose dere ta noen bilder og da ! kaanskje en film eller to og
Arotished Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Tøft! Ikke vær dag det er drag race på en rullebane.
Tronstad Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 nei bare en dag i året der ihvertfall :b mamma og stefaren min skal dit og kjøre jeg for min del syns det er for langt ! hjemme og være full i stedet
Anders_w Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 nei bare en dag i året der ihvertfall :b mamma og stefaren min skal dit og kjøre jeg for min del syns det er for langt ! hjemme og være full i stedet er jo bare liten svipptur fra fredrikstad det da:) hehe..
///FredriK.S Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 I will be there. Gleder meg max, håper det blir bedre enn i fjord, store forsinkelser osv.... Men hvordan er det med betaling i år, samme som i fjod, bare å betale ved porten?
Anders_w Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 bra:) ja man betaler vel 100,- i porten i år også. de lover mindre venting og forsinkelser i år så vi får håpe de lærte noe i fjor og holder det de lover i år:) så tror dette blir bra:) synd jeg ikke kan kjøre selv...................... planen var jo og få spaka litt med s50'n..
fish Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Sakset litt fra Varden. Ble litt klipp og lim. -Portene til depot plass vil åpne for publikum kl 19.00. -Kjøringen kl:22.00 -Billetter, Voksne kr 100,- Barn u/15år kr 50,- -Portene åpner litt før, og fra syvtiden blir det mulig å komme inn. Da regner vi med å unngå at det hoper seg opp slik som i fjor, og i år selger vi billetter på XY på Falkum, Biltema, og fra boder på vei inn i området, sier arrangøren. Ifølge arrangørene kan det være lurt å være tidlig ute. – Det blir mange gode biler å se på, for vi har en startliste som er helt enorm, sier arrangøren, som forteller at det kommer både en BMW og en Mercedes med 1.100 hk i hver. – Det er også en påmeldt som gjør 0 til 100 på 1. sekund
kbteknik Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 ja helge vik kommer med e30en med ny motor, den går BRA
S.Arnesen Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 – Det er også en påmeldt som gjør 0 til 100 på 1. sekund Er det i det hele tatt fysisk mulig?
fish Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 – Det er også en påmeldt som gjør 0 til 100 på 1. sekund Er det i det hele tatt fysisk mulig? Vel, jeg bare "sakset" dette fra avisa Varden, så jeg vet ikke. Lurer selv på om dette er fysisk mulig. Man må jo ha ett ekstrem grep hvertfall for å få det til, nærmeste jeg kan tenke som kan komme i nærheten er snøscooter.
Torbjørn H Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Det er i høyeste grad mulig. noen er faktisk farlig nært 0-100 på 0,5 sek Edit: Legger ved første og beste linken jeg fant, bare for å vise: Helt sinnsykt å stå 20 meter unna når de tar løs
marararius Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Fader, jobber i natt, hvis ikke hadde jeg kommet.. Var der i fjor, da var det bare kaos syntes jeg. Men regner med de har lært av feilene sine fra i fjor. Problemet i fjor var vel at de hadde regnet med det kom et par hundre, så kom det vel 5000?!
D.C.V Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Det er i høyeste grad mulig. noen er faktisk farlig nært 0-100 på 0,5 sek Edit: Legger ved første og beste linken jeg fant, bare for å vise: Helt sinnsykt å stå 20 meter unna når de tar løs Det er noe som må oppleves
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå