fazerfreak Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 vist dere skulle velge mellom 2 onder, hva er best ?? Denne: eller denne.. ellers så blir bilen lakket snart også.. Orange med svart tak og kanskje litt anna er Team fargene våres..
Fekzen Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 oj oj jag tycker båda vingarna är lite väl stora men det kanske bara är min smak he he.. Jag skulle köra med M3 E36 vinge. Har en sån ligger som jag kan sälja jättebilligt bara för att få dig att ändra dig Skämt å sido, ser ut som att bilen fungerat riktigt bra under sesongen! Riktigt kul att se! Var ju lite otur att du for av vägen där i gatebil (såg på filmen) Mvh// A.Fekzen
m0lliz Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 artig prosjekt! liker at folk satser på 4'er også
fazerfreak Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 bilen virker bra den, blir laget ny manifoil og litt anna småfiks til sesongstart
fazerfreak Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 tenkte eg skulle dele eit bilde me dåkke.. litt kul sedan .
fazerfreak Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Liten update.. sattser på at det blir siste gang manifoilen må takast ut for sveising Ny til Venstre, gammel til høyre
jpse36 Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 kjøpte deg adapterplata nå så slapp du mye arbeid. driver faktisk å bygger sammen enda en 318i turbo motor nå. så har jeg 2stk til i reserve men m40 er jo ganske robuste så får vel ikke bruk for de andre den nye manifolden så jo bedre ut. mulig bedre hold i den også da
fazerfreak Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Kult.. tenkte du var igang me noe slikt (tenker på salgsanonnsene dine) gjør du noe med innmaten i motorene ? eg tenkte å ta motoren i vinterracer´n å fikse opp med råder, stempel og o-ring har du noen tips kanskje ??
jpse36 Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Kult.. tenkte du var igang me noe slikt (tenker på salgsanonnsene dine)gjør du noe med innmaten i motorene ? eg tenkte å ta motoren i vinterracer´n å fikse opp med råder, stempel og o-ring har du noen tips kanskje ?? ja blir m40 for alle penga. m50 motoren byttet jeg faktisk i en m40. høres spennende ut med å fikse opp med råder, stempeler og o-ringer. men tror du blir først til å gjøre det
fazerfreak Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 da vart det heilt jævligt med subaruvinga så den blir på ein 180sx istede.. har litt lyst på høge GT vinge til ein rimeleg peng..
fazerfreak Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Har fått gjort litt idag ogso Gjikk dessverre ut over en avtale i dag, men sånn er det når en har det gøy Er begynt å montere litt atte.. 325bremser er på plass og turbon er på vei i bilen igjen + litt annet som kommer info om senere..
jpse36 Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 supert. har du testet grenrøret for lekkasje. vi teipet hullene ved topplokksflensen og fylte opp med vann opp til t3flensen. da fant vi faktisk lekkasje fra noen sveiser som man skulle tro var tette
fazerfreak Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 bruker siliconfjerner, trekker rett igjennom vist det er hull skal monteres og kjøres varm noen ganger, så tar vi den av og sjekker igjen.
fazerfreak Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Har også gått over til v-band på downpipe for lettere demontering.
fazerfreak Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 fant eit bilde fra rudskogen (sept 09).. blir ikje så trist i år, bare den blir klar.. blir senka og kjørt med 17" i år+++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå