fazerfreak Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 da er bilen "tett" igjen no e da til med litt "tyngre" arbeid, lage eksos og litt anna stasj som intriør osv, skal senke bilen 3-5 cm til ogso. fikk ikkje tid å lakke fangarane denne gangen,men kommer straks lakk på di ogso.
jpse36 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 ny lakk ja ser jo pent ut, blir nok sikkert tøft med m-fanger og felger som passer til resten av bilen
fazerfreak Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 ca sånn, ny turbotrykk måler bestilt da viseren på den gamle e løsna
fazerfreak Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 har fått testa bilen i 2 dagar (prøveskilt) og virker greit den, så no e det å fikse noen små ting og så klar for lisensiering
Lars89 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Utrolig kult resultat! Hvilken klasse/gren er det du tar lisens i?
fazerfreak Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Racing satser på å gjennomføre to løp i år, blir GT3 serien det da.. hehe minste bilen,men det gjør ik no.. vil bare kjøre eg.. så blir det eit par powerdrift og kanskje noko på gatebil
SteffenM2 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Du kan hilse til han som har kjøpt den gamle Fort Knox bilen og si at han er en dust som har satt på den spoilern.. Din ser veldig bra ut nå! Er det noen termin liste på når disse GT3 løpene er?
fazerfreak Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 ang spoileren på E30´n så er det nok delte meininger,vi liker den ang min, Tusen takk, kom seg med anna vinge ja.. hehe http://www.gtracing.no/
fazerfreak Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 Fjerna eine potta idag,så fekk litt meir lyd på´n.. e begynt å tikke fælt no, godt eg her ein motor til
fazerfreak Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 hei. Da har eg vert på våler å fått årskontroll og tatt racing lisensem no er det bare å vente på Debutantlisensen fra NBF . Bilen virka bra den, brukte 1/4 tank på ca 15 runder og litt tommgangskjøring så må få ordnet chipen litt, eller så må dempere justeres og bremsene trenge nye klosser og litt kjøling. ellers så viste støymålingen 84db med 2 1/4 eksos med Rs potte, var den stilleste racerbilen dei hadde hadt så langt stemningsbilde:
NA Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Der var den velkjente symaskinlyden fra m-40 ja he,he. Så dere på våler på lørdag, var der på autofildag. Gratulerer med lisens
fazerfreak Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 takk for det såg bmw'n din,men fikk ikke tatt bilder da eg var på teorikurset på lørdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå