snp Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 vilken frage er bakfangeren? den er blå. usikker på åssen blå da
Julianv Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Har du listen til høyre bakdør? den plastlisten som går midt på døren
opeth84 Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 ja den tror jeg at jeg har:) ..hadde satt pris på om du hadde svart meg også ang. ting jeg er på jakt etter
beemer525i Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 har du gummilist til bakrute? til shadowline
dr.felix Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 har du baggasjeromskledningen som skal være innerst på veggen bak baksete? bør være hull for skipose i den.
snp Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 har du baggasjeromskledningen som skal være innerst på veggen bak baksete? bør være hull for skipose i den. usikker men kan skjekke i helga:)
opeth84 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 glem det... kjøper ikke fra noen som ikke orker å ta seg bryet å svare eventuelle kjøpere..
snp Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 glem det... kjøper ikke fra noen som ikke orker å ta seg bryet å svare eventuelle kjøpere.. sorry! vært litt distre... men den er grei.
opeth84 Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 glem det... kjøper ikke fra noen som ikke orker å ta seg bryet å svare eventuelle kjøpere.. sorry! vært litt distre... men den er grei. der var det svar å få i gården;) gi meg et vink om du har det jeg leter etter,er du snill.
snp Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 glem det... kjøper ikke fra noen som ikke orker å ta seg bryet å svare eventuelle kjøpere.. sorry! vært litt distre... men den er grei. der var det svar å få i gården;) gi meg et vink om du har det jeg leter etter,er du snill. har desverre ikke bakrutesenk. treintereør? mener du bare listene da? har et sett som sitter i min bil som jeg kunne tenkt meg å bytte ut med noe som ikke er tre:)
snp Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 har du gummilist til bakrute? til shadowline den har jeg desverre ikke.
snp Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 har du baggasjeromskledningen som skal være innerst på veggen bak baksete? bør være hull for skipose i den. hadde desverre ikke denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå