Bmw101 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Har en 520i 97mod, og er hypp på å oppgradere med facelift lykter. Har sett disse lyktene til salgs, ser at de ikke er originale, men for de som har litt mer peil, lukter det jalla-lykter fra lang avstand? Er det noen som veit hvilke merke det er.. Ser ikke ut som depo Takker for all hjelp... sånn ser de ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Kvaliteten aner jeg ikke noe om, men av utseende så oser det jalla i mine øyne. Miniringer ser ikke ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hold deg til originale Hella lykter på e39 .. punktum !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 sånne små homoringer i disse lyktene, ser lite bra ut, kun Helle sine som duger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Er enig med de over her! Og hold deg langt unna lykter med crome innsats! Æsj a' meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk for tilbakemelding.. Bare det at hella koster så jævli mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 koster det ikke 4500kr eller noe sånt for hella lykter.er det mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk for tilbakemelding.. Bare det at hella koster så jævli mye:) Jeg vet ikke hva hella koster, men jeg mener hvertfall helt bestemt at de originale du har på bilen ser mye bedre ut enn de som du viser til over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 du får hella facelift lykter til rett under 5000 ja, det er det verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 4500?? Da må du nesten vise meg en link.. sist jeg sjekka lå det på hvertfall 8000, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 4500?? Da må du nesten vise meg en link.. sist jeg sjekka lå det på hvertfall 8000, hvis jeg ikke tar feil. Hella facelift lykter uten xenon koster 4250,- på KOED . Forlygtesæt -Facelift 2000 eftermontering- www7960 NOK 3.400,00 / NOK 4.250,001 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller til og med 9/00 - Uden Xenon Information: - Vi anbefaler også at købe facelift 2000 nyrer - Facelift lygter giver bilen et markant nyere udtryk. - Syntes du at prisen er i overkanten på disse lygter, er der er fornufting alternativ i boks 4977 Onlinekatalog ® E39 ® Nye deler ® Diverse utvendig utstyr: -på side 1, boks 2779 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw101 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 ^^takker for det Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 ^^takker for det Steffan Bærre hyggelig det. Går også fint å ta en tlf. til go-gutta på KOED, Geir-Ove eller Fredrik for info. De hjelper deg mer enn gjerne . Ellers så er jeg helt enig med posterne over her. Alt annet enn Hella suger big time... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 DEPO har noen facelift lykter som jeg synes ser bra ut men som sakt, ingenting kan sammenlignes med orginale facelift hella lykter. Men de hella lyktene som står FC E39 M5 er svindyre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå