Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge til bilen blir lansert og tenkte derfor jeg skulle poste noen bilder av bilen som jeg synes er MEGET lekker. Det går 2 biler på veien som tilhørere importøren men disse bildene er hente fra www.bimmerpost.com.

ul2wu2fub890269ch4os.jpg

Ny vs gammel

8bz0z3z8t2zhhlkwxj1t.jpg

v282o8tq2uq9wjkvlfcn.jpg

ugg22ssh3d3qmxhh26g4.jpgsetdnb1dkiud7cohnh57.jpg

yyvuiey4o05xw56cjcbe.jpg

kacnftq37xnyg5kwluzg.jpg

oszz62gm8bcc5l0wmu1d.jpgg916rjhpdp9vfi3rtx6d.jpg

tub1lrla6jwm6uciw21f.jpg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja her synes jeg designavdelingen har truffet bra, det er kun linjene som går ned mot forhjulet jeg ikke liker- disse har ikke e85.

Men fronten lyser jo bare "flytt deg-her kommer jeg".

Skrevet

Denne liker jeg veldig godt,men i profil kan detbli litt mye SL.

Men er en pen bil.Sjekket på BMW.no hva den ville kostet meg med alt det jeg ville ha. Kom på den nette sum av 1 074 210 riksdaler.

Skrevet

Det er jo to jenter som har designet bilen, men jeg synes ikke den er femie. Egentlig synes jeg den er litt mer bøllete en caben.

Og hvis dette hatt seg sånn atjeg hadde sett den, selv om den ikke er lansert enda så hadde jeg nok synes den var helt rå med taket på....

Det kommer en del sånne på veien om 1 uke. Nesten lørdag er det bare å komme innom stenshagen i oslo. Skal så noen kunde biler der da pluss en i utstilling.

Noen flere bilder.

k32u8bkkxphbboftof3q.jpg

zhr0claoqasi7ix3jblc.jpg

kk3sf2yj7lwl5n0gqeq9.jpg

Skrevet

Nå har jo gamle z4 en kjedelig frontfanger på det bilde der da, da måtte man sammenligne med fangeren på en vanlig sDrive23...Den er ikke helt lik som den sDrive35 på bilde der..

Skrevet
Nå har jo gamle z4 en kjedelig frontfanger på det bilde der da, da måtte man sammenligne med fangeren på en vanlig sDrive23...Den er ikke helt lik som den sDrive35 på bilde der..

eneste forskjellem mellom 35 og 30/23 er "alu" i grillen samt alu i "luft inntak" foran bremsene foran.

Men man får faktisk orginal karbon grill og karbon splitters foran som vist på den titansølvfargede med hartge hjula.

Skrevet

nei, men jeg synes faktisk det utgjorde en stor forskjell estetisk.

Teit vinkel på bilde av den med hartge hjulene. men med de splitterne lakket i bilens farge hadde fronten blitt enda fetere tror jeg.

Skrevet

Så denne for første gang "live" i går parkert bak Bavaria stavanger. Så skikkelig tøff ut og bildene yter den ikke retferdighet synes jeg. Så MYE tøffere ut i virkeligheten.

Bilen jeg så var forøvrig sort, og mener det va sDrive23i.

Gleder meg til å få prøvd en av disse ja!

Skrevet

Kommer ikke nye Z4 med tåkelys i noen av motorvariantene?

Forøvrig en lekkr bil som står høyt oppe på min ønskeliste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...