milhouse Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Nå er det ikke lenge til bilen blir lansert og tenkte derfor jeg skulle poste noen bilder av bilen som jeg synes er MEGET lekker. Det går 2 biler på veien som tilhørere importøren men disse bildene er hente fra www.bimmerpost.com. Ny vs gammel
E.H.D Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Nye Z4 ser jo bare utrolig tøff ut. Her er flere bilder fra USA.
eriklepe Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 ja her synes jeg designavdelingen har truffet bra, det er kun linjene som går ned mot forhjulet jeg ikke liker- disse har ikke e85. Men fronten lyser jo bare "flytt deg-her kommer jeg".
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Et stort skritt designmessig opp fra gamle Z4 her ja Nå liker jeg Z4
JoeNasty Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Denne liker jeg veldig godt,men i profil kan detbli litt mye SL. Men er en pen bil.Sjekket på BMW.no hva den ville kostet meg med alt det jeg ville ha. Kom på den nette sum av 1 074 210 riksdaler.
andreastrones Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 er det bare meg, eller er det flere som syntes forrige versjon av z4 er mer "maskulin" ?
JoeNasty Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 er det bare meg, eller er det flere som syntes forrige versjon av z4 er mer "maskulin" ? x1
Torbjørn H Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 er det bare meg, eller er det flere som syntes forrige versjon av z4 er mer "maskulin" ? Det synes ikke jeg. Ihvertfall ikke forfra
milhouse Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Det er jo to jenter som har designet bilen, men jeg synes ikke den er femie. Egentlig synes jeg den er litt mer bøllete en caben. Og hvis dette hatt seg sånn atjeg hadde sett den, selv om den ikke er lansert enda så hadde jeg nok synes den var helt rå med taket på.... Det kommer en del sånne på veien om 1 uke. Nesten lørdag er det bare å komme innom stenshagen i oslo. Skal så noen kunde biler der da pluss en i utstilling. Noen flere bilder.
eriklepe Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Nå har jo gamle z4 en kjedelig frontfanger på det bilde der da, da måtte man sammenligne med fangeren på en vanlig sDrive23...Den er ikke helt lik som den sDrive35 på bilde der..
milhouse Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Nå har jo gamle z4 en kjedelig frontfanger på det bilde der da, da måtte man sammenligne med fangeren på en vanlig sDrive23...Den er ikke helt lik som den sDrive35 på bilde der.. eneste forskjellem mellom 35 og 30/23 er "alu" i grillen samt alu i "luft inntak" foran bremsene foran. Men man får faktisk orginal karbon grill og karbon splitters foran som vist på den titansølvfargede med hartge hjula.
eriklepe Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 nei, men jeg synes faktisk det utgjorde en stor forskjell estetisk. Teit vinkel på bilde av den med hartge hjulene. men med de splitterne lakket i bilens farge hadde fronten blitt enda fetere tror jeg.
milhouse Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 er enig, men ikke på alle farger, hadde ikke gjot det på en sort bil. Mer bilder kommer nå. Håper vinkelen passer bedre!
Søreng Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Så denne for første gang "live" i går parkert bak Bavaria stavanger. Så skikkelig tøff ut og bildene yter den ikke retferdighet synes jeg. Så MYE tøffere ut i virkeligheten. Bilen jeg så var forøvrig sort, og mener det va sDrive23i. Gleder meg til å få prøvd en av disse ja!
awt Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Kommer ikke nye Z4 med tåkelys i noen av motorvariantene? Forøvrig en lekkr bil som står høyt oppe på min ønskeliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå