knutth Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Hei! Har en 2004mod. 318D E-46. Må bytte begge stabilisatorstag foran, prøvde å bytte dette idag, men fikk ikke skrudd av mutterene som de henger fast i.. de bare sviver rundt uten å skrues av.. noen tips til å få de av? må jeg ha forstillingskontroll etter jeg har byttet disse? Så lurer jeg også på om bilen trenger en ispeksjon2? den har gått 100000km nå og har bare hatt oljeservice de siste to gangene, siste inspeksjon1 ble tatt på 60000km. Kan jeg ta denne servicen selv? I såfall, hvordan får jeg tilbakestilt denne servicelampa? Hadde en A4 tidligere, der var det bare å trykke på 2 knapper mens du vred på tenningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 du må holde igjen denne mutteren me en fastnøkkel!litt trangt men du kjenner det når den tar tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutth Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja men jeg har ikke noe verktøy som passer til baksiden.. det er bare plastikk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Da må du jo skaffe verktøy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Nr 5 du skal bytte sant? Skal være en mutter på baksida til å holde igjen med. Du kan evt bare kappe over skruen helt inne ved stabstaget. Bare husk på å kjøpe nye skruer Trenger ikke forstillingskontroll Inspection (1 eller 2 annenhver gang) skal taes annenhvert år ifølge boka, dvs at det er på høy tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja men jeg har ikke noe verktøy som passer til baksiden.. det er bare plastikk der... Skal gå ann å få inn en fastnøkkel imellom staget og gummibelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå