Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 FInnes jo så mange sett tilsalgs. av alt mulig merker. er på jakt etter et bra et til en grei pris som ikke trenger ALT Formye tilpasninger. er jo endel bmw'er her med presse, så hyl ut vis noen har peiling på greie sett, som gir litt ekstra ytelse. skal være på 328n
camxer Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 hvis du har 30K så er det et esstuning kompressorkit til m50/m52 til salgs på forumet
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har sett denne og det frister. men mye penger. skulle hatt en som var ENDEL billigere
Haug530D Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hva er det egentlig så gjør at presse er så mye dyrere enn Turbo?
LianLi Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Nesj, vet ikke. En centrifugal kompressor burde ikke være noe dyrer å produsere enn en turbo? Twinscrew er vel sikkert litt dyrere. Fåes jo somregel som bolt on og grundig testet samt garanti, gjelder ESS hvertfall.
Jan Tore Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Tenkte litt på dette selv, i forhold til turbo. Fant dette: http://www.ccr-racing.dk/shop/superchar ... -212p.html fra Danmark. Blir rundt 25000. Så fortsatt ganske dyrt, men velbrukte penger imo.
Haug530D Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Tenkte litt på dette selv, i forhold til turbo.Fant dette: http://www.ccr-racing.dk/shop/superchar ... -212p.html fra Danmark. Blir rundt 25000. Så fortsatt ganske dyrt, men velbrukte penger imo. Hva menes med dette: Warning! A M50 kit must never be installed on a M52 engine even though the engines seems physically identical. Big risk of engine failure. Er det ikke noe holdbart med Kompressor og alu motor eller?
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 ja virker som et bra sett. men er mer ute etter de setta i 10 tusen klassen vis du skjønner. er bare for morro e skal prøve ut-
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Tenkte litt på dette selv, i forhold til turbo.Fant dette: http://www.ccr-racing.dk/shop/superchar ... -212p.html fra Danmark. Blir rundt 25000. Så fortsatt ganske dyrt, men velbrukte penger imo. Hva menes med dette: Warning! A M50 kit must never be installed on a M52 engine even though the engines seems physically identical. Big risk of engine failure. Er det ikke noe holdbart med Kompressor og alu motor eller? kan aldri tro det det skulle ha noe å si. selv om det er alu, tåler den jo litt 300 HK
LianLi Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Jeg tror dette med alublokk og overlading er veldig oppblåst, blokka er vel neppe den som ryker først. Ville heller hatt m52 enn m50 motor å bygge på jeg ja.
Haug530D Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hmm, kunne tenkt meg dette selv ja, men er ikke interessert i å betale gull å grønne skoger, blir vel til at jeg må kjøpe litt etter litt, vi får se. Hva må man ut med i kostnader ved reprogrammering/mapping sånn ca da, noen som vet? må vel ha større dyser å Btr også, bensinpumpe også?
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 bensinpumpa holder vile e tro ? skal man bare lade en 0.5 Bar så trenger man vel ikke mappe vil jeg tro ?
Bimmerlars Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Kan jo høre med PPF hva de hadde bygd på av M50 og M52 Topplokksbolta river seg løs fra blokka da gjengene ikke greier å holde igjen når det blir litt trøkk. Tror det anbefales maks 0,7 eller noe på M52 blokkene.
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Kan jo høre med PPF hva de hadde bygd på av M50 og M52 Topplokksbolta river seg løs fra blokka da gjengene ikke greier å holde igjen når det blir litt trøkk. Tror det anbefales maks 0,7 eller noe på M52 blokkene. såpass. men 0.5 bar klarer den nok greit
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 jeg vil tippe at det har noe med ventiltiminga mtp vanos å gjøre jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå