Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Har kjöpt originale E30 sportsstoler framme. Kan det väre Mtech eller M3? Skinnet er i bra stand. Sömmen i sidestötten pä förersetet har blitt sydd pä ny. Se pä bildene. Stolene har setevarme, men har ikke sjekket om de virker. Ogsä justering for tilting av sitteputen. Setene er mye lettere enn E36 coupe, kanskje 10 kg stk. Passer kanskje E36 ogsä. For de som trenger ä spare vekt ved en eventuell ombygging, er disse setene interessante. Seteryggen er skjev pä förersetet. Vet ikke hvorfor. Kjennes ikke ut som om noe har brukket. Det er sikkert mulig ä rette opp igjen. Bud over 3.000 kr. Kommer hjem til Norge pä onsdag eller torsdag til Kristiansand. Det er mest praktisk med henting av setene, men frakt med Posten er mulig. Eirik.
Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Har for øyeblikket bare de setene. Var seter som min mekaniker hadde liggende. Har for liten tid til å få tak i baksete før jeg drar hjem.
Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Hei Reset. Ja, jeg sender. Men må få tak i store kartonger. En del arbeid og mye tape. Frakten blir dyrere pga stort volum. Ca 750 kr. Har sendt seter før. Men vil foretrekke å selge til noen som kan hente setene for å spare arbeid. Men skal ikke være vanskelig hvis du vil ha setene.
Eirik Viste Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Da viste det seg at min gode kompis Hylle trenger disse setene til sin 1502. Så da ble det en enkel handel.
Anbefalte innlegg