morteym Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Smøre inn område som er i kontakt med foringen, og foringen, med f.eks chain wax slik som på det klippet her: Han smører først en gang, så vente 5 min. også tar han på litt mer før han setter delene sammen igjen.
R Andersen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Anbefaller du virkelig Millway Andersen...? Ja, det gjør jeg faktisk.. Det viste seg at det var jeg som hadde gjort noe feil, så de fungerer perfekt om man monterer de riktig... Det er stor sannsynlighet for at jeg handler av han igjen. Han har også veldig stor kunnskap om understell og innstillinger.
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Selges det ikke camberplater i Norge/Sverige altså? Kun de billigste greiene? Tenkte å montere det i morgen :/
R Andersen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jo, hvis du sjekker linken i mitt første innlegg..
hagenisse Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Ja, det gjør jeg faktisk.. Det viste seg at det var jeg som hadde gjort noe feil, så de fungerer perfekt om man monterer de riktig... . Jaha? Uten klunkelydene og slik at de svinger? Han sa jo selv at klunkelydene ville avta etterhvert...?
R Andersen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg fant ut av feilen da jeg demonterte de før salg, men er rimelig sikkker på at det ville ha vært i orden da ja!
hagenisse Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg fant ut av feilen da jeg demonterte de før salg, men er rimelig sikkker på at det ville ha vært i orden da ja! Jaha, hva hadde du gjort feil? Det er jo ikke akkurat noe hokuspokus dette.. Jeg mener huske han ga et svar om at de var laget slik siden folk tidligere hadde klaget på at det ble slakk i dem. Helt merkelig løsning å dra stramme dem så mye at de måtte gå seg til før de ville fungere normalt, men...
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Ja, stemmer, jeg titta litt på millway.se, men det sto så lite info. Hvor hen i sverige ligger de da? Har litt dårlig tid nå... skulle fått dratt å henta det. Millway Samuel Lindkvist Kvarnvägen 6G 330 18 Horda Tel: 0370-654506 samuel(a)millway.se
R Andersen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Sjekk hvor det ligger på www.hitta.se Sveriges svar på gulesider.
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Det var vel like langt som til stockholm tatt på øyemål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå