haugan Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hva kan det være at en ekte hella lykt på e39 med hel ringer ikke dioder, som er gåend, check park light...?
Ballder Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Parklys pæra er gåen. Sitter ei pære som lyser opp ringene som skal være lett og bytte, men har ikke slikt selv, så kan ikke hjelpe deg mer enn dette.
mathisen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hva kan det være at en ekte hella lykt på e39 med hel ringer ikke dioder, som er gåend, check park light...? Hei. Jeg har akkurat samme problem på min bil. Men feilen har kommet og gått litt hos meg da. feilen kom igjen ikveld så jeg må se mer på dette jeg og. Men jeg spurte om det samme har inne for litt siden og da fikk jeg vite at det sitter en liten spesiell pære ca på midten av lykten som lager lys for begge lysringene. Prøv bare å bytt den. Jeg må nok kansje feilsøke litt på min siden den kommer og går litt.
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Har opplevd at pæra løsner inne i pæreholderen. Du bør nok bytta pæra, sitter midt mellom kjørelys og fjernlys.
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 det at pærefeilen din kommer og går behøver ikke nødvendigvis være noe større enn at pæra er gåen. det er jo en valig glødepære som sitter der, og trådene kan komme i kontakt med hverandre om det ikke er stort gap mellom ene enden av bruddet til den andre. så prøv og skift pæra di først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå