marius paulsen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 kjøpt på gs bildeler.brukt ca 15 mil og tilstand er deretter. 235 dekk og 265 dekk. dekk er nankang ns2 som er meget gode å kjøre på. felgpakken kostet 13000og noe med frakt fra gs. er rett over 9cm kant bak på disse. selges grunnet av at jeg syne mine bbs ch felger er penere. selges for kr 9000. sendes mot forskuddsbetaling. pruting er ikke nødvendig da jeg ikke MÅ selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 8000 ved rask avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 er dette felg nr 13? i katalogen? et 15 på heile bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Omg.. Hadde jeg fått.. 4 lapper for mine Rondell58 nå hadde jeg glatt handla disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allengero Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 er dette felg nr 13? i katalogen?et 15 på heile bilen? har ikke katalogen.skal se etter innpresset i morgen når jeg legger om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Har sendt deg PM! har sendt deg svar på pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 solgt.... kjøpe dyrt og selge billig er det man blir rik av?!? eller var det omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå