Omnislash Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Jeg har en E46 2002 modell. Jeg har xenonlys, og ønsker egentlig Angel eyes, men er usikker på hva som kler bilen best? Og vil det se ordentlig ut om man monterer de ettermonteringssettet fra GS ? Dem på GS mente på at jeg burde ha de hvite, sånn at det kledde xenonlyset, (fjernlyset er jo vanlig gult) Jeg gidder ikke kjøpe nye lykter for angeleyes, siden jeg vil beholde xenonlyset. Men om det blir seende jalla ut, så vet jeg ikke om jeg gidder å ha det. Skal ihvertfall opp å få montert litt diverse ting på GS i slutten av mai! På forhånd takk!
Sjøbuse Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 hviss du søker litt her inne så finner du ca 1 000 tråder om ettermontert angel eyes. http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 disse er like de på gs. passer xenon. og koster mye mindre. bruk 1 min på å søke litt så finner du ut MASSE om ettermonter AE.
BimmerE46 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 var fornøyd med utseende på min i hvertfall, og dem er ettermontert. kun ringer
MonsterE46 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg monterte også AE på min e46 og ble kjempe fornøyd, men det er jo smak og behag. Men jeg syntes ihvertfall at AE på e46 e utrolig tøft. Jeg hadde problemer med de jeg fikk sendt da.. kjøpte fra noen som het Norvatio, så kjøpte noen ny på biltema, de var billigere og de var hvite
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 mine fra tema funka også mye bedre enn de fra realcar i forhold til prisen. 1500 kr fra realcar ift 500 på tema, pluss de fra RC fungerte kun 3 av dem, biltema fungerte med en gang 100%... pluss de hvite klær min sølv e46 med hvite ringer veldig fett, du må bare ha hvite tåkelys og (xenon ^^)
awt Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kan også gå god for Biltema sine. Har selv e46 coupè med originale xenonlys, fungerer som bare det. Har hatt de i over et år nå uten problem.
code13 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 (Tor? Hey dude, husker kanskje FF nicket, if not sorry for OT!) gå for hvite ringer, hvor ofte bruker man langlysa da? ringene syns ikke uannsett da. Men hvis du også kjører ofte med tåkelysa/spredere på, så må de skriftes til xenon. blir liiiit rart med hvite angel eyes og gule tåkelys. Gå for hvite. Nettopp kjøpt gule, var ikke såååå fet.
Omnislash Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 (Tor? Hey dude, husker kanskje FF nicket, if not sorry for OT!)gå for hvite ringer, hvor ofte bruker man langlysa da? ringene syns ikke uannsett da. Men hvis du også kjører ofte med tåkelysa/spredere på, så må de skriftes til xenon. blir liiiit rart med hvite angel eyes og gule tåkelys. Gå for hvite. Nettopp kjøpt gule, var ikke såååå fet. lol, hvor kjenner du meg fra? Uansett, jeg kjører aldri med tåkelysa egentlig. Og jeg pratet med han ene på delelageret på GS, han var enig med meg, det blir ikke så pent med angel eyes, siden det ikke er å få originalt til 3-serien før E90 Om noen kan vise meg bilder av det, som virkelig overbeviser meg, så kan det hende jeg vurderer. Men jeg er veldig opptatt av at detaljene på bilen må være gjennomførte og diskrè ^^
Omnislash Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Haha, nvm ! Det måtte jo være deg ! Ser det jo på bmw ugla di Har uansett bestilt time hos GS i Bud nå i slutten av Mai, når jeg stikker i dåpen til Adrian. Da skal jeg bytte nyrene, emblemene, sideblink foran og på sidene! Blir gull. Så har jeg fryktelig lyst å bytte de clubsportfelgene med 19" CSL neste år, men dem 18" var absolutt ikke så verst. Du har kanskje sett bildene på fb! Bilen står i Oslo for å få installert den Pioneer-spillern nå, blir nok bra.
code13 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 (la si at du kræsja her på sofan i ålesund i noen dager nylig............ lol. Sitter og kjeder meg for tida, og bruker litt tid på bimmers og e46fanatics) smak og behag om angel eyes. Selv om det ikke er orginal før e90(really?) så gjør jo det ikke noe. ikke all orginal er fint. Men det er jo opp til deg og din smak. nei orker ikke å lete opp bilder av angel eyes...finnes 1000vis av de.
Omnislash Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Hehe, nei du skal få slippe å dra frem bilder. Men jeg har sett mange og ingen er overbevisende. Jeg synes det blir litt i meste laget med "fake" xenon, spes når jeg har originalt. Hadde fargen på lyset vært likt det originale så hadde jeg jo gått for det! Men ja, det er smaksak, uten tvil og tror jeg holder meg til de små endringene innvendig og utvendig som jeg har planlagt ;P
code13 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 nei har ikke sett bilder av bilen din på fb, bare ene profilbildet. har ikke sett 19" csl felger, vet ikke hvordan de ser ut. "Da skal jeg bytte nyrene, emblemene, sideblink foran og på sidene! Blir gull." Dette kunne du enkelt gjort selv! Men det koster kanskje ikke så mye å gjøre på GS allikevel. Mine sideblink+div skal på imorgen, gleder meg til å ha bitte litt å gjøre på. Kort glede. men nok off topic: Google litt angel eyes bilder e46 ccfl, og jeg vil garantere (90%) at du kommer til ha disse senere du også.
Omnislash Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 nei har ikke sett bilder av bilen din på fb, bare ene profilbildet. har ikke sett 19" csl felger, vet ikke hvordan de ser ut. "Da skal jeg bytte nyrene, emblemene, sideblink foran og på sidene! Blir gull." Dette kunne du enkelt gjort selv! Men det koster kanskje ikke så mye å gjøre på GS allikevel. Mine sideblink+div skal på imorgen, gleder meg til å ha bitte litt å gjøre på. Kort glede. men nok off topic: Google litt angel eyes bilder e46 ccfl, og jeg vil garantere (90%) at du kommer til ha disse senere du også. Det koster såpass lite kontra at det blir ordentlig gjort Tar max 30 min å montere i følge dem selv. Ja, vi får jo se, foreløpig skal jeg ikke ha ihvertfall! Hehe, jasså. Er det kjedelig hjemme ? ikke deilig med huset for "seg selv" ?
awt Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Fargen på Biltema sine angel eyes-ringer er ganske så like fargen på de originale xenon-lysene. E39 var den første bilen som ble levert med angel eyes, men ikke før faceliften kom(?).
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 tror det finnes E46 med orginale angel eyes. og kjøper du ettermontert xenon i grøftlys så har de samme farge som orginal xenon i kjørelysene om du kjøper 4300 KELVIN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå