fredsjo Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Hei Skal flytte til Oslo nå, og vil slippe å dra med meg så mye, så selger ut Carsoft 6.5 diagnosesystem for kun 995,- inkl. mva! Dette er et svært godt kjøp! Alt du trenger er altså inkludert. Har kun 5 sett igjen, så her gjelder det å kjappe seg! For mere info, se nettbutikken: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=25 Fredrik Sjølie www.bilkabel.com
fredsjo Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Har solgt noen av settene, men har enda et par igjen. Førstemann til mølla. Tilbudet går ut lørdag! Kan hentes i Trondheim om noen er her.
hansol123 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 da hadde du et sett mindre men har ikke serial inngang på pcen kan jeg bruke usb til serial overgang?
wabby Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Du kan, men er ikke å anbefale. Se heller på finn etter en 1000 kroners laptop med Serial. Det gjorde jeg, en liten "julegave" til bilen min.
Hansh Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Jeg kjøpte PCMCIA-kort med overgang til COM-port i stedet for å ta sjansen på USB-overgang og det funker fint som bare det!
fredsjo Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Jeg kjøpte PCMCIA-kort med overgang til COM-port i stedet for å ta sjansen på USB-overgang og det funker fint som bare det! Er dette jeg anbefaler og. Har du kjøpt av meg forresten? Vi selger disse overgangene. Har selvfølgelig kun 1 igjen nå, da jeg har solgt en del Carsoft de siste dagene. Men du ser denne her: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=47
hansol123 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 hei, pcen min har verken com port eller serial. nyere hp maskin, kan se om jeg finner en gammal pc på dynga ;D har kjøpt en usb til serial overgang fra cableworld.no sier ifra om den funker eller ikke fredsjo: har du fått senda kitet? navne olav daniel. la inn bestilling igår kveld ^^
Hansh Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Jeg kjøpte PCMCIA-kort med overgang til COM-port i stedet for å ta sjansen på USB-overgang og det funker fint som bare det! Er dette jeg anbefaler og. Har du kjøpt av meg forresten? Vi selger disse overgangene. Har selvfølgelig kun 1 igjen nå, da jeg har solgt en del Carsoft de siste dagene. Men du ser denne her: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=47 Kjøpte ikke av deg, men på E-bay.
wabby Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Ikke får å ødelegge tråden men for 800 ekstra får du en laptop som kan slenge i garasjen så slipper du å ta ut og inn din ordinære laptop. Da slipper du å tenke på å få skit og annet på maskina eks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18189095 NC8000 har serieport f.eks.
fredsjo Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 hei, pcen min har verken com port eller serial. nyere hp maskin, kan se om jeg finner en gammal pc på dynga ;D har kjøpt en usb til serial overgang fra cableworld.no sier ifra om den funker eller ikke fredsjo: har du fått senda kitet? navne olav daniel. la inn bestilling igår kveld ^^ Pakken er pakket og ligger klar her. Får den ut før kl 16 i dag, slik at den kommer med posten i dag. Så har du den enten i morgen eller på mandag Når det gjelder slike overganger til seriell, så er carsoft litt kresen på akkurat dette. Så derfor vi selger slike overganger i nettbutikken. For de vet vi at fungerer. Fredrik Sjølie www.bilkabel.com
hansol123 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 flotter's så du tror ikke carsoft godtar overgangen? hadde pcen min hatt pcmcia inngang så hadde det ikke vært noe problem.er noe som ligner på serial inngang men har trua for at det er vga. hvis ikke så får jeg finne meg en gammal bærbar pc. carsoft er vel ikke så kresen på rask pc?
fredsjo Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Uvisst, du får bare prøve Er nok VGA det der ja.. Nei Carsoft er jo egentlig et nokså enkelt program. Krever ikke rare resursene
hansol123 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 det skal jeg gjøre så får dere høre om det funker. hvis det ikke skulle funke så får jeg finne meg en bærbar pc som har serial. hvordan er støtten på e39? skjønnte meg ikke på alle de forkortelsene. kan man se hvor mange rpm,temp osv på e39?
fredsjo Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Hehe, der var du 3 min for sen Jeg har allerede bestilt inn flere, og har dem om en ukes tid. Så om du bare legger inn en bestilling i nettbutikken, www.bilkabel.com så får du settet til tilbudspris tilsendt om en ukes tid. Høres det greit ut? Tilbudet er ute på lørdag. Fredrik Sjølie www.bilkabel.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå