Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har solgt noen av settene, men har enda et par igjen. Førstemann til mølla. Tilbudet går ut lørdag! :)

Kan hentes i Trondheim om noen er her.

Skrevet

Du kan, men er ikke å anbefale. Se heller på finn etter en 1000 kroners laptop med Serial.

Det gjorde jeg, en liten "julegave" til bilen min. :)

Skrevet

Jeg kjøpte PCMCIA-kort med overgang til COM-port i stedet for å ta sjansen på USB-overgang og det funker fint som bare det!

Skrevet

hei, pcen min har verken com port eller serial. nyere hp maskin,

kan se om jeg finner en gammal pc på dynga ;D har kjøpt en usb til serial overgang fra cableworld.no sier ifra om den funker eller ikke ;)

fredsjo: har du fått senda kitet? navne olav daniel. la inn bestilling igår kveld ^^

Skrevet
Jeg kjøpte PCMCIA-kort med overgang til COM-port i stedet for å ta sjansen på USB-overgang og det funker fint som bare det!

Er dette jeg anbefaler og. Har du kjøpt av meg forresten?

Vi selger disse overgangene. Har selvfølgelig kun 1 igjen nå, da jeg har solgt en del Carsoft de siste dagene. Men du ser denne her: http://bilkabel.com/index.php?main_page ... ucts_id=47

Kjøpte ikke av deg, men på E-bay.

Skrevet
hei, pcen min har verken com port eller serial. nyere hp maskin,

kan se om jeg finner en gammal pc på dynga ;D har kjøpt en usb til serial overgang fra cableworld.no sier ifra om den funker eller ikke ;)

fredsjo: har du fått senda kitet? navne olav daniel. la inn bestilling igår kveld ^^

Pakken er pakket og ligger klar her. Får den ut før kl 16 i dag, slik at den kommer med posten i dag. Så har du den enten i morgen eller på mandag :)

Når det gjelder slike overganger til seriell, så er carsoft litt kresen på akkurat dette. Så derfor vi selger slike overganger i nettbutikken. For de vet vi at fungerer.

Fredrik Sjølie

www.bilkabel.com

Skrevet

flotter's :D

så du tror ikke carsoft godtar overgangen?

hadde pcen min hatt pcmcia inngang så hadde det ikke vært noe problem.er noe som ligner på serial inngang men har trua for at det er vga.

hvis ikke så får jeg finne meg en gammal bærbar pc. carsoft er vel ikke så kresen på rask pc?

Skrevet

det skal jeg gjøre ;) så får dere høre om det funker.

hvis det ikke skulle funke så får jeg finne meg en bærbar pc som har serial.

hvordan er støtten på e39? skjønnte meg ikke på alle de forkortelsene. kan man se hvor mange rpm,temp osv på e39?

Skrevet

Hehe, der var du 3 min for sen :P Jeg har allerede bestilt inn flere, og har dem om en ukes tid. Så om du bare legger inn en bestilling i nettbutikken, www.bilkabel.com så får du settet til tilbudspris tilsendt om en ukes tid.

Høres det greit ut? Tilbudet er ute på lørdag.

Fredrik Sjølie

www.bilkabel.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...