Robin L Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hei. jeg skal bytte framskjermene på bmwen min. jeg har fått tak i to brukte skjermer i samme farge, men disse er lakkert blankt grønnt helt ned. på min er det rugglete, svart nederst (stygt) så jeg vil ha resten av bilen blank grønn nederst, samt evt sveise igjen jekkfestene. er dette noe man kan klare selv, eller bør jeg levere den inn? hva vil det evt koste sånn ca? må fram med sparkel eller? jeg har også den klassiske rusten på toppen av kanalen etter dørene som har gnagd nedpå. tenkte å ta dette i samme slengen. gjelder en oxfordgrønn e38. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Det som er ruglete, er jo bodyskydd, som skal bevare stålet og karosseriet bedre der det er mest utsatt ( nede ved kanaler osv. ). Det må slipes helt vekk i tilfelle. Men anbefaler jo å bruke bodyskydd på de nye framskjermene også, og beholde det samme på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 da må jeg kjøpe facelift kanaler. men det har jeg ikke råd til + lakkering akkurat nå.... vil ikke ha gønnt-rugglete hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 da pusser du dem helt ned, men kanalene vil få mye juling i form av steinsprut o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 du kan jo pusse bodyskydden glatt og legge nytt lag med lakk over da har du forsatt beskytelse på kanalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Da pusser du det bare glatt, og lakkerer over. Men du mister mye beskyttelse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 men bilen blir finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 bilens er jo 10år nyere ut nesten om den er lakkert helt ned: ) blir alpina front og noen endestusser bak etterhvert tror jeg får stikke innom ett lakkverksted å høre litt. bør jeg sveise igjen jekkfestene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå