Simen! Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Cooool bil Likte interiøret ja, kult ratt og! Blir fin cruse bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Du har vel litt høyere ET bak vil jeg tro, Superbeetle, disse er ET 16 el 18 hvis jeg ikke husker feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Du har vel litt høyere ET bak vil jeg tro, Superbeetle, disse er ET 16 el 18 hvis jeg ikke husker feil:) Ja stemmer det.. Jeg har ET30 bak og 35 foran.. Men dette er jo fortsatt over de +/- 15mm.. De såg forøvrig ikke på om bilen subbet eller om noen av hjulene tok borti verken foran eller bak..(noe dem gjør) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Haha, får ikke skiltene før til mandag (jævlig lang leveringstid!) Men MÅTTE bare ut å kjøre i dag.. Tror du faen ikke politiet kommer a!! Fasan, det var 2000 spenn rett ut av vindauget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 2000 i bot for å kjøre uten skilt? eller hadde du utgått prøveskilt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 -Hvite/røde krystall lykter bak -Bytte til orginale lykter og tåkelykte Fin bil, trur jeg må skaffe meg Vader interiør, ser bra ut Skal du selge baklysa? evnt intr i å bytte i originale hvite/røde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Skikkelig pen bil og vaderinteriøret er en sikker vinner. Trenger en polering, hvis ikke bildene lyver da. De Keskinfelgene har vel litt for lav ET for at det blir pent, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 2000 i bot for å kjøre uten skilt? eller hadde du utgått prøveskilt på? Hadde utgått prøveskilt på Men iom at bilen er godkjent/regga osv så trodde han det blei 2000kr for å kjøre uten skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 -Hvite/røde krystall lykter bak -Bytte til orginale lykter og tåkelykte Fin bil, trur jeg må skaffe meg Vader interiør, ser bra ut Skal du selge baklysa? evnt intr i å bytte i originale hvite/røde? Takk, vader er konge! Skal ikke bytte lyktene bak nei. Liker de mer og mer for hver dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Skikkelig pen bil og vaderinteriøret er en sikker vinner. Trenger en polering, hvis ikke bildene lyver da. De Keskinfelgene har vel litt for lav ET for at det blir pent, synes jeg Takk! Trenger en polering ja. Denne bilen er ikke strøken i lakken heller. Litt rust og steinsprut her og der.. Keskin hjula kommer til å sitte som et skudd de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 2000 ja, sure penger det. Kanskje jeg skal vurdere å skru på skiltet mitt igjen... eller ikke! Bytt til vanlige M3 lykter bak, og originale lykter foran, det du har montert er jo ut! Snart kommer Kaldon og tar lyktene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 JEG har ikke montert noe jeg Nougeira:P Skal ha orginale lykter foran etterhvert ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ATR Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Men MÅTTE bare ut å kjøre i dag.. Tror du faen ikke politiet kommer a!! Fasan, det var 2000 spenn rett ut av vindauget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 nice bil ja, liker vanligvis ikke e36 for mye, men det må ha vært din jeg snudde meg etter ved mc`ern drive in for noen dager sia? du som kjørte hiace ved hedrum tidligere i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja.. Det stemmer nok godt det;) La om til keskin hjula ista.. Fytti fitta, her må det valsas!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå