NeonMuffler Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 haha, den er kjip. hvilken dim har du på hjula bak? gikke ikke innenfor skjermkanten altså? du får selge felga til meg da veit du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Kjipt da.. men EID! Menne, hva slags farge er det på bilen din?? Drit pen bil forresten! Likte denne veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 haha, den er kjip. hvilken dim har du på hjula bak? gikke ikke innenfor skjermkanten altså? du får selge felga til meg da veit du:D Hehe, skal nok ikke selges.. Hele driten gikk på utsida ja.. Kjipt da.. men EID! Menne, hva slags farge er det på bilen din?? Drit pen bil forresten! Likte denne veldig! Det er vel Hellrot fargen heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jaja, synd det der De var tøffe på bilen ! Bilen er drit fin foresten, kanskje jeg får ta en skikkelig titt på den en dag? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjipt da.. men EID! Menne, hva slags farge er det på bilen din?? Drit pen bil forresten! Likte denne veldig! ligner på våres rød e36 og da heiter fargen Brilliantrot 308 ja det var synd men ser nå ikkje ut som felgen går på utsiden av skjermen.Gjør den det?? viss ikkje er nå det ikkje vanlig å bli stoppa for slikt utenom ein teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det var teknisk kontroll:) Og ja, felgene stikker på utsida:D MEN TRENGER Å KJØPE 318IS EKSOS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Da var bilen godkjent senket og godkjent med 8,5x17 og 225/40-17. Skilter blir henta imorra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hva er det med snuten på østlandet og felger egentlig? Kan ikke komme på noen jeg kjenner som har fått pes med det jeg... Btw, übersnasen bil du har fått deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Sykt gromme felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 jeg ble stoppa flere ganger med min gamle 328 med OZ felga som sto uttafor. de så ikke på dem en gang. eneste de skulle se var førerkort + en advasell den ene gangen siden jeg kom litt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Noen som ser hva som har blitt gjort? Bilen skal selges snart. Fikse litt småtteri på den først bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Endelig fått sikkelig lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 gjorde seg med nye lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Blitt trend og bytte ut AE med org lykter nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 også har du vel fjerna grøftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå