Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtte denne "farkosten" på granvin på vei hjem fra geilo. litt dårlige bilder pga tatt i fart og begynt å bli skumring så kameraet ville bruke blits...

karmene på hengeren var knytt fast i bilen her og der og selve bilen var stroppet fast til hengeren i kun i fronten...hengeren var en gammel boggie-henger. den gikk opp på 2 hjul i ene svingen ned fra voss....livsfarlig transport spør du meg

terassearon3rogutdrikninglagette-5.jpg

terassearon3rogutdrikninglagette-4.jpg

terassearon3rogutdrikninglagette-3.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ikke bra ikke bra, dette hadde onkel blå likt å sett..

Men noe helt annet er, hvordan fikk de bilen oppå det? Og det måå jo bare bli noen skremmer av dette..

lurte faktisk et lite øyeblikk på det samme jeg og. det var et ektepar i 50 årene som kjørte

Skrevet

Det er vel noe av det mest idiotiske jeg har sett. Skulle ikke tro det fantes som dumme folk... En rask start, og bilen triller av. (Om den bare var stroppen foran). Jeg har vært med på at bilen falt av biltralla med tre stropper. Så kjører aldri uten fire stropper lenger.

Skrevet

Mye rart man ser.. Bare at par dager jeg og min far kom noen håndverkere med et helt kollo gipsplater usikret på en henger uten karmer; altså ikke noe som helst som holdt det på plass!

Skrevet

jeg hadde lett gitt de bildene til onkel blå. det der er livsfarlig! :evil: se for deg at hengern velter i en høyresving og den lille bilen tipper inn i frontruta på bilen som kom i mot med mor og to små barn inni. sånne folk skulle ikke hatt førerkort!!!

Skrevet

kan jeg lissom gi disse bildene til onkel nå i ettertid?

man ser jo reg nr på både bilen oppå og henger, men om det er vits siden det var på søndag....burde kanskje ringt med en gang, men sjåføren nektet å ligge bak og gadd heller ikke at vi skulle ringe purken og følge etter. ble fortalt i bilen at purken ikke hadde gidda å prioritere en slik sak søndags kveld ute i gokkoland så det slo jeg meg til ro med

Skrevet
Vært å kjøpt konebil, kona nekter å kjøre langkjøring, å mannen nekter å kjøre "fittebilen".

"Då tar me hengern, å hente bilen"

Hahaha! :lol: den var god.

Hadde jeg havnet bak noe sånt så hadde jeg ringt politiet på flekken :!: Når den attpåtil går på to hjul i svingene så er jo dette livsfarlig, både for dem selv og andre trafikkanter :shock: Noen folk har jaggu ikke mye mellom øra.

Skrevet

sier bare: post.hordaland@politiet.no

Det der er så idiotisk og farlig at de fortjener å bli straffet. At folk kan ha absolutt ingen fantasi :(

P.s

Ville helst ikke brukt link til denne tråden om du bestemmer deg for å så gi tips. Tror ikke at onkel blå er noe kjekt å ha snokende rundt her inne hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...