Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor ikke si at man ikke har varer på lager for eksempel? At firmaet har vokst er ingen unnskyldning i det hele tatt. Skal man holde på alene så får en jo holde på 24t i døgnet inntil alle kundene har fått det de skal eller i det minste svar på mail.

Jeg har ingen tro på at et firma som har vært useriøs med flere kunder kommer til å gjøre noe for å endre seg.

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, jeg er ikke grådig iallefall, har ingen problemer med å anbefale koed og gs, men jeg prøver så godt jeg kan å levere de produktene kundene mine ønsker.

på nettbutikken er det lagerstatus som er syncet med varebeholdningen, vi prøver ikke å lure noen men det er ikke bare bare å drive egen bedrift, har fått erfare det kan du si. Men alt i alt så synes jeg det er fantastisk å få jobbe med akkurat dette, og jeg kommer til å fortsette å kjempe for at kundene skal bli fornøyde med ST-Import.

Du får tro hva du vil morteym, jeg kan ikke basere meg på hva du tror og tenker - jeg må bare gjøre jobben min så får konsekvensene komme - som sagt så skal dette bil bedre. Jeg svarer på epost natt & dag og står på hele tiden.. så jeg har god samvittighet akkurat der.

Skrevet

Nå endra jeg litt på innlegget mitt før du svarte, men jeg snakket litt generelt og ikke direkte mot deg eller ST Import. Jeg håper iallefall du er seriøs og gjør ditt beste.

Det er også bedre å legge ned en butikk den dagen den ikke blir prioritert, så ikke det blir sånn jallatull som det ble med Klausen Tuning foreksempel.

Jeg har handla fra flere steder siden mars, for rundt 50.000,- og det er utrolig kjedelig å fortsatt vente på 8. og 9. uka på deler.

Skrevet

Ja det skjønner jeg! Jeg begynte faktisk firmaet med det formålet at jeg skulle ha alt av varer på lager, og heller ha litt mindre utvalg. Dette kommer jeg til å gjøre alt jeg kan for å holde i fremtiden - men det er mye jobb i starten, importere varer i store kvanta er både risikabelt, kostbart og mye jobb..

Angående ventetid på deler fra utlandet så har jeg varierte erfaringer, noen er ekstremt kjappe mens andre kan bruke flere mnd..

Skrevet
Håper det ordner seg for alle og butikken med direkte utsalg snart er klar :)

Spør i samme slengen om du vet når m3 fronten kommer inn jeg? ;)

Du vil ha den med løs leppe? Nå har den med fast leppe blitt omtrent identisk.. til en latterlig pris: 1990.-

Skrevet
Er det M5-fronten til E39 du vil ha?

Det var den jeg var på jakt etter for lengesiden men ble kjøpt av GS. knust i vinter og ny kjøpt igjen fra Carparts. M

en var ikke det jeg mente med mitt forrige innlegg. Jeg presiserte kun det Mipplemuh lurte på som du ikke svarte på... og det var _når_ M3 fronten kom inn.

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg har også bestilt et m3-kit til min e36 for ca 1 og 1/2 mnd siden. Har etter dette blitt mange utsettelser. Først var det bare sideskjørtene som manglet. Men når disse var på lager så var det m3 fronten som ikke var på lager. Utrolig kjedelig å vente så lenge på varene når sommer står på som fult her.. Frustrert

Skrevet

Visst det haster for deg vil jeg anbefale gsbildeler, jeg kan ikke garantere at jeg får inn delene du har bestilt med det første, men er rimelig sikker på at de dukker opp snart. Det står også på webshopen at det er tomt for M3 Kit. Om noen bestiller selv om det er tomt så prøver jeg så godt jeg kan å skaffe dette, men er ikke alltid det går raskt nok.

Om du velger å vente så får jeg nok tak i det du har bestilt, men skjønner om du vil bestille det andre plasser..

Skrevet

Til oppdatering så har jeg M3 Front II på lager og M3 bakfanger.. Sideskjørter ventes inn sammen med M3 Front i slutten av mai.

Skrevet

ST-Import var ett veldig bra firma når det startet. bra priser til kort leveringstid. men i 2009 har det vært mye slurv. håper st-import tar tak i disse problemene

Skrevet

har snakket med ST-Import på telefon idag, og det ser ut til å ordne seg.

han sender et sett sideskjørt, og pengene skal bli overført.

men er enda en ting jeg skal ha tak i og det er festene og skruene til det jeg har fått. han sa på telefon at det var meningen å bruke de jeg hadde på orginalfangeren, menn dette er litt vannskelig siden jeg gikk på et møte med en grøft i vinter, og har kikket litt på bakfangeren og den er jo festen i klipps og de bare knakk :(

her er direkte sitat fra siden din Stig:

"I pakken får du Frontfanger, sideskjørt og bakfanger! Alt er laget i ABS plast, og er av ypperste kvalitet. Alt av skruer og tilbehør for å få festet alt er inkludert"

har jo ikke noe lyst å ned på Bavaria å kjøpe dette når det står at det følger med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...