Bimmerhansen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Har nå solgt min 318 is. Sitter igjen med 50.000 men ingen bil.. Noen som har forslag til hav jeg burde kjøpe, skal være en morsom, sporty bil. Coupe, cab osv.. Bimmer med 6`r, Audi med quattro, mr2 osv osv... Sikkert mange her inne som vet om kule biler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Kjøp deg en fin E30 325 M-Tech/Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 MX5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kjøp deg en fin E30 325 M-Tech/Cab pm sendt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 MX5. er de noe artige a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 MX-5 er utrolig morsomme å kjøre! Utrolig hvordan du "føler" veien gjennom kroppen. Alt er veldig direkte og preist! Få, om noen BMWer som matcher den i den prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Kjøp deg en fin E30 325 M-Tech/Cab Haha, håper du ikke hinter til at du skal selge bilen din Jonas! Kjøp deg et vindunder av en E30 med store kantfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Få, om noen BMWer som matcher den i den prisklassen. I ren kjøreglede er det vel egentlig få BMWer som matcher en uansett pris også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 hva tror folket? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17235528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Den så jo fin ut den,verdt en prøvetur iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ta en prøvetur? Små biler, og er jo uansett ikke sikkert det er noe for deg. Men den så jo grei ut den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 huff, MX5/miata er en råtøff bil når det kommer til kjørefølelse, det er jo en gokart. MEN, kan noen her helt ærlig si at de synes den er pen? eller i det hele tatt middels utseende? på de eldre modellene med vippelykter så ser det ut som om noen har stripset fast noen store hella-lamper på panseret når de er oppe. og de er jo laget for små japanere, og/eller kortvokste. men ja, er en artig bil, men jeg ville mye heller gått å kjøpt meg noe annet! men.... er jo bare min mening det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 huff, MX5/miata er en råtøff bil når det kommer til kjørefølelse, det er jo en gokart. MEN, kan noen her helt ærlig si at de synes den er pen? eller i det hele tatt middels utseende? på de eldre modellene med vippelykter så ser det ut som om noen har stripset fast noen store hella-lamper på panseret når de er oppe. og de er jo laget for små japanere, og/eller kortvokste. men ja, er en artig bil, men jeg ville mye heller gått å kjøpt meg noe annet! men.... er jo bare min mening det da. mm, må si meg enig, syntes ikke de er noe vakker selv, men er jo sikkert skikkelig morsom å kjøre, me jeg er jo ganske lang da, vet ikke om jeg får plass inni der engang,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Kjøp deg en fin E30 325 M-Tech/Cab Haha, håper du ikke hinter til at du skal selge bilen din Jonas! Kjøp deg et vindunder av en E30 med store kantfelger. Hehe, nei var ikke det Fortalte Bimmerhansen at det ikke var for salgs Og min er jo ikke M-Tech heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Kjøp deg en fin E30 325 M-Tech/Cab Haha, håper du ikke hinter til at du skal selge bilen din Jonas! Kjøp deg et vindunder av en E30 med store kantfelger. Hehe, nei var ikke det Fortalte Bimmerhansen at det ikke var for salgs Og min er jo ikke M-Tech heller er lov å drømme vettu_D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå