Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg planlegger å kjøpe en BMW330DAT, 2002 modell som har gått i Tyskland, er det noen måte jeg kan få innhentet informasjon om bilen? Jeg har spurt BMW-verkstedet her, men de kunne ikke hjelpe.

Noen som har en ide?

Skrevet

Hei og velkommen!

Informasjon som utstyrsliste, prod.dato etc slik bilen kom fra fabrikk kan en forhandler hjelpe deg med. Service-historikk tror jeg ikke norske forhandlere har oversikt over så da bør du antakelig kontakte forhandler i Tyskland. Hva slags info er du på jakt etter?

Skrevet

Er ute etter informasjon om servicer på bilen, samt om den har vært skadet. Servicer er det viktigste. virker som om tidligere eier ikke har serviceheftet lenger

Skrevet
Er ute etter informasjon om servicer på bilen, samt om den har vært skadet. Servicer er det viktigste. virker som om tidligere eier ikke har serviceheftet lenger

Er det foretatt servicer innad i BMW, skal det være mulig å få frem om du har chassis nr, forsøk dette hos en Norsk BMW forhandler.

Mht skade, så forekommer det på vognkortet, også ant eiere.

Be vedkommende faxe dette til deg evt.

Er det en bil som har vært skadet, sjekk hvor dette er tatt, ofte taes dette i mer eller mindre slitne bensin stasjoner hvis bilen ikke er "ny".

Lykke til!

:)

Skrevet

Takk for god input! Prøvde et par Norske BMW, men de "kunne ikke komme inn på annet enn sitt eget system".... Fant etterhvert ut av hvor i Tyskland den har vært til service og fikk servicehistorikken pr tlf fra dem. TAkk til Tysk servicevennlighet :D .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...