Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen meg ikke lett dette når en er data nerd... har prøvd å lage bilde om til 120x90 og det er bare 3.5 kb men faan om det vil godtas :( søppel!

Her er bilde i alle fall i tillfelle noen kan :wink:

DSC01026.jpg

Skrevet

Off Topic: Har du lagt inn prosjektet ditt her? Viss ikke så må du gjøre det tvert, for du har en av de sykeste bmw turbo bilene i Norge!

Skrevet
Off Topic: Har du lagt inn prosjektet ditt her? Viss ikke så må du gjøre det tvert, for du har en av de sykeste bmw turbo bilene i Norge!

Er jo ikke noe prosjekt lengere da :) bilen er jo ferdig å i bruk.. driver å monterer ny gear kasse i dag :D men hyggelig å høre du liker bilen min :oops:

DSC00956.jpg

Skrevet

Er jo ikke noe prosjekt lengere da :) bilen er jo ferdig å i bruk.. driver å monterer ny gear kasse i dag :D men hyggelig å høre du liker bilen min :oops:

DSC00956.jpg

Hadde ikke du planer om ny motor med litt grommere deler? Eller er det den som er kommet i bilen? Evt hvilke tall har den bremset?

Skrevet
ville egentlig prøve et annet bilde, men hvordan får du til det da?? :D

hehe.

Joda, gi meg et bilde du vil ha :wink:

Skrevet

For de som lurer på hvordan dette gjøres så kan du f.eks bruke programmet Adobe Photoshop, åpne bildet, endre formatet til 90x120, for så å lagre bildet i GIF-format. Nå skal filen være brukbar for opplastning på grunn av komprimeringsverdiene GIF-formatet bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...