E-30 big Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Jammen meg ikke lett dette når en er data nerd... har prøvd å lage bilde om til 120x90 og det er bare 3.5 kb men faan om det vil godtas søppel! Her er bilde i alle fall i tillfelle noen kan
JonasD Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Off Topic: Har du lagt inn prosjektet ditt her? Viss ikke så må du gjøre det tvert, for du har en av de sykeste bmw turbo bilene i Norge!
E-30 big Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Off Topic: Har du lagt inn prosjektet ditt her? Viss ikke så må du gjøre det tvert, for du har en av de sykeste bmw turbo bilene i Norge! Er jo ikke noe prosjekt lengere da bilen er jo ferdig å i bruk.. driver å monterer ny gear kasse i dag men hyggelig å høre du liker bilen min
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Rå bil! For at du skal få lastet opp bildet må du lagre det som .gif
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 ville egentlig prøve et annet bilde, men hvordan får du til det da?? hehe.
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 eller.. takk skal du ha jonasD bruker det ene du lagde til meg, jeg.
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Off Topic: Har du lagt inn prosjektet ditt her? Viss ikke så må du gjøre det tvert, for du har en av de sykeste bmw turbo bilene i Norge! Er jo ikke noe prosjekt lengere da bilen er jo ferdig å i bruk.. driver å monterer ny gear kasse i dag men hyggelig å høre du liker bilen min Hadde ikke du planer om ny motor med litt grommere deler? Eller er det den som er kommet i bilen? Evt hvilke tall har den bremset?
JonasD Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 ville egentlig prøve et annet bilde, men hvordan får du til det da?? hehe. Joda, gi meg et bilde du vil ha
winchester Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 For de som lurer på hvordan dette gjøres så kan du f.eks bruke programmet Adobe Photoshop, åpne bildet, endre formatet til 90x120, for så å lagre bildet i GIF-format. Nå skal filen være brukbar for opplastning på grunn av komprimeringsverdiene GIF-formatet bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå