Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen kjennskap til bilen, men denne fikk jeg lyst på! Bare så dumt at jeg har 2 andre biler som fortjener en del oppmerksomhet før jeg evt. kan ta til med nytt prosjekt.

Løp og kjøp noen andre! Sjelden vare :)

Skrevet

Den så meget bra ut, og ingen umulighet at prisen er rett.. Ser jo hvor mye folk kjøper en E30 325 mtech2 for. E21 323 vokser heller ikke på trær.

Skrevet
Den så meget bra ut, og ingen umulighet at prisen er rett.. Ser jo hvor mye folk kjøper en E30 325 mtech2 for. E21 323 vokser heller ikke på trær.

Jeg er helt enig og på mange måter er en E21 mer interessant enn selv en E36. Jeg har hatt gleden av å kjøre en strøken E21 323i og det var som en BMW pleide å være før i tiden.... stor kjøreglede og motoren i sentrum. M20B23 motoren er en perle av en motor... harmonisk, agil og med den rette motorlyden. E21 er ikke bygget for store hastigheter, men du verden som denne modellen briljerer på svingete landeveier... iallefall hvis man kjører med litt ekstra sikkerhetsmarginer med tanke på en relativt levende bakaksel... :P

Skrevet

Absolutt ingen upris... kanskje 8-10 lapper for mye, men 323 er sjelden vare - og enda mer sjelden i slik stand.

Denne fortjener et godt hjem :)

Skrevet

Helt enig med "findus"lenger opp på siden her..den bilen der er verd vær en krone.har utrolig lyst på den selv :)

Skrevet

Om bilen er i den stand som foreskrevet i annonsen er det slett ingen upris.

Disse ser man nesten ikke langs veien lenger.

Selv i tyskland er disse etterhvert blitt ganske dyre.

MEN on man sammenligner den med andre bruksbiler til 50,000,- (noe jeg tror mange gjør) blir det litt feil, dette er en bil for "kjennere" og ikke noe man kjøper for at kona skal på jobb om vinteren.

Det er jo snakk om en "entusiastgreie" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...