alner Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hei, synes ikke min er lav nok, og lurer på hvor mange cm til jeg må senke den. Trenger derfor Hvor mange cm er det på din e39 fra bakken og til midt på hjulbuen?, og helst med bilde. Min er ca 65 cm forran og 65cm bak, med spax 50mm senkesett (tror ikke helt at dette senker 5 cm...)
tomerikk Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Spør heller etter målet frs navsenter til hjulbue, da slipper du feilmarginer ved forskjellige dekktyper og lufttrykk.
Amzoch Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 sorry å øderlegge tråden din.. men fy f.... den biln din va fin... rett og slett lekker.. er det orginal farge på e39 eller har du omlakkert den?
alner Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 sorry å øderlegge tråden din.. men fy f.... den biln din va fin... rett og slett lekker.. er det orginal farge på e39 eller har du omlakkert den? Den er lakkert perlmorhvit, se mer bilder og spek her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113980
Haug530D Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Spør heller etter målet frs navsenter til hjulbue, da slipper du feilmarginer ved forskjellige dekktyper og lufttrykk. Jepp, dette er den riktige måten å måle på. Forøvrig ligger mine mål på ca 34-37cm fra navsenter til hjulbuen, husker ikke helt hva som var foran og bak, den er senket med Eibach 30/25 og Bilstein Sportsdempere.
nimitz Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 sorry å øderlegge tråden din.. men fy f.... den biln din va fin... rett og slett lekker.. er det orginal farge på e39 eller har du omlakkert den? Den er lakkert perlmorhvit, se mer bilder og spek her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113980 Bilen var kjempefin. Men det er en detalje som du bør gjøre noe med. Nummerskiltet forran har tatt seg bedre ut hvist det hadde vært satt i en nummer holder samme som det som sitter bak. Gjerne med ny typen nummer. Ellers en flott bil.
Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 315 mm fra nav til bue. Kw justerbart. E39? Ja. Står litt av hvert på tunet om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå