Hjelen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Den så veldig strøken ut. Meget pent eksemplar av E28 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott bil, men ser ut som det er taxi fjører. Tragisk. Men bortsett fra det varn fiiiin! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott bil, men ser ut som det er taxi fjører. Tragisk. Men bortsett fra det varn fiiiin! Stå på! Hva mener du med taxi fjører?;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe en liiiten smule høy bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Et ord ; NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Utrolig flott E28!! Men noe høy bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 syntes den så perfekt ut jeg da, ikke for høy bak syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Skal prøve å få tatt litt flere bilder en dag d blir fin vær=) blei litt dålig kvalitet på sa bilda der:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Knall fin bil!! Hadde det vært min bil hadde jeg satsa på mattsvarte dørhåndtak og 2 små rør på eksosen Justerbart på den sier du? Fra E34 da eller? Om det er fra e34 er det jo ikke så rart den blir litt høy i ræva Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Knall fin bil!! Hadde det vært min bil hadde jeg satsa på mattsvarte dørhåndtak og 2 små rør på eksosen Justerbart på den sier du? Fra E34 da eller? Om det er fra e34 er det jo ikke så rart den blir litt høy i ræva Hilsen Trond ja er fra E34. ja den blir jævla høy bak men måtte sette på kortere fjærer=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 I mine øyne så var den akkurat som en E28 skal være syns felgene passet godt til bilen jeg.Og bilen der kler litt stuk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 I mine øyne så var den akkurat som en E28 skal være syns felgene passet godt til bilen jeg.Og bilen der kler litt stuk" Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hvor mye senk har du på da? og hvordan profil på dekkene? legg ut noen motorrom bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Er 225 40 16 foran og 245 35 16 bak Er senka ganske mye kan senke fra 30 mm til 70 her er noen bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå