Gå til innhold

Min nye BMW 3-serie

espulus
 Share

Anbefalte innlegg

Har jeg vært deg har jeg heller latt motoren vært orginal og heller hatt det ekstra skyvet i mellomregisteret. 325 går litt bedre i et dragrace grunnet 20hk mer, men til hverdags så ville jeg heller hatt det ekstra skyvet man har i mellomregisteret hvor man uansett tilbringer mest av sin tid. Forskjellen er ikke så stor at det er verdt å bruke mange tusenlapper og tid på det.

Dog haddet det vært 328 vill jeg gått for det da man henter ut litt mer av denne, samt denne er såppas sterk i mellomregisteret fra før av.

325 har også en nummererisk høyere utveksling 3.15 vs 2.93 som 323 har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for informasjonen LianLi :)

Ja, det er sant det du sier om at man tilbringer mesteparten av tiden i mellomregisteret, så du sier noe der :)

Prøvde jo bilen første gang for ca. 2 uker siden, og den gikk ikke dårlig for å si det slik ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det du sier om at man tilbringer mesteparten av tiden i mellomregisteret, så du sier noe der :)

Prøvde jo bilen første gang for ca. 2 uker siden, og den gikk ikke dårlig for å si det slik ^^

323i (M52B25) har offisielt en effekt på 170 hk, men sannheten er at mange av disse har 180-185hk, og nettopp denne motoren har kanskje BMW sin mest silkemyke gange av alle sine I6 motorer.

8)

Du lurer på om jeg var sarkastisk mht min bemerkning om hva du egentlig hadde kjøpt...

Vel, jeg føler vel egentlig at man bør vite såpass...om hva det er man kjøper.

Som et slags minstekrav.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

323i (M52B25) har offisielt en effekt på 170 hk, men sannheten er at mange av disse har 180-185hk, og nettopp denne motoren har kanskje BMW sin mest silkemyke gange av alle sine I6 motorer.

8)

Du lurer på om jeg var sarkastisk mht min bemerkning om hva du egentlig hadde kjøpt...

Vel, jeg føler vel egentlig at man bør vite såpass...om hva det er man kjøper.

Som et slags minstekrav.

:roll:

Okei :)

Ja, man bør vite såpass, og det gjorde jeg. Han sa i starten at dette var en 323i ombygd til 325, noe den ikke var. Jeg visste at det jeg kjøpte var en 323i, men ble usikker med tanke på alt han hadde sagt. Derfor gjorde jeg en research, og kom fram til at bilen var en 323i, så jeg vet hva jeg har kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...