Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Var ikke BARE snurring da Glenno ;) Selv med snurringa og at dem andre begynte en stund før meg tok jeg dem da igjen :)

Neida, du kjørte skikkelig bra og tok igjen nesten alle med runde. Tar jeg ikke feil tror jeg det var Kine som kjørte den hvite/orange e36 som også kjørte rimlig greit ut på dame heate. Men klart hjelper med hk i tillegg til være dyktig sjåfør. Stresset var du selv skyld i, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur innom å glana litt, etter å satt bilen igjen oss ESS.

Fy å mye påkosta biler, masse fin kjøring og mye folk. Skulle vel helst sett litt mere blå røyk, men sånt er jo ikke lov på disse treffa. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he massa på deg litt men syntes at Astri skulle få seg en fin opplevelse når hun hadde kjørt helt fra Haugesund.

Fikk hun fiksa bilen?

Ja litt lyst egentlig men litt usikker. Blir ikke kjøring på meg uansett. Men kommer du henter meg? he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur innom å glana litt, etter å satt bilen igjen oss ESS.

Fy å mye påkosta biler, masse fin kjøring og mye folk. Skulle vel helst sett litt mere blå røyk, men sånt er jo ikke lov på disse treffa. :roll:

åå så kom du ikke bortom og prata, makan altså he he :-).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra hun fikk fikset :-).

He he ja selv om du har noen merklige snurrer fra tid til annen ser jeg at du er dyktig til kjøre så ja det tør jeg nok ja. Ber du meg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i morgen kommer jeg og lager kø!!! :twisted:
He he ja fordi at jeg rusler sporvalg foran deg uten bil (maks 5km) :twisted:

Er idealsporvisninga til fots i år? Interessant. :lol:

Jepp, kansje rulleblades med rød røyk etter, slik at de bak ikke ser noe. Dirty triks he he. Alt tillatt iår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg gjør rare ting som resulterer i en og annen snurr ja. Skjønner ikke alltid hva jeg gjør selv faktisk. I dag var det pga kalde dekk ,rart sporvalg i kombinasjon med alt man ikke skal gjøre når man først er ute å sykler. Men man får ikke snurr uten gass! ;)

Jeg er litt usikker på om jeg skal til skogen i morgen. Har nok å gjøre hjemme egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man får ikke snurr uten gass! ;)

Alle mine snurringer har vært pga bremsing. :D

Den jeg hadde i dag var pga det men hvis man snurrer pga bremsingen så har man stort sett gasset litt først ;)

Jeg har aldri snurret når jeg har bremset hardt ned fra 50km/h....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...