jcvold Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 vet ikke om noen andre har laget tråd om det men, er det noen her som skal på det treffet ? må man melde seg på eller er det bare å møte opp på lørdagen med BMWCCn medlemskort,førerkort ,hjelm og 600,- kr så får man kjøre på bana? har lenge hatt lyst å bli med på slikt arrangemang,og nå ser det ut til at det skal klaffe.er i Oslo i de tider flere som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Blir tur hvis jeg får handla meg bil. Bare å ta med det du sier så får du kjøre. Husk god bremsevæske og spor i dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 okey! kult! flere her inne som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg får desverre ikke deltatt pga DHB i år Det er kjipt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 kanskje jeg skal stille ut bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 jeg skal iallefall dit en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Tipper det blir søndagen på meg som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg ankommer fredag på hotellet.. Blir vel å stille ut breitbauen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 får se om jeg kommer... vilja er der, men muligens det blir andre ting istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Planen er og dukke opp, helst for kjøring.. Men kanskje stille også.. Ledig på hotellet enda? Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 BMW-dagene Rudskogen 2009 info Desverre er jeg bortreist denne helga . Alltid knallvær og mye morro på de treffa . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 jaja,vi får se hvor mangen som stiller med "bimmers.no" klistremerke i ruta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 jaja,vi får se hvor mangen som stiller med "bimmers.no" klistremerke i ruta da I do i do hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 er det noen her som skal på det treffet ? må man melde seg på eller er det bare å møte opp på lørdagen med BMWCCn medlemskort,førerkort ,hjelm og 600,- kr så får man kjøre på bana? Det er 3 nasjonal dager i norge: 17 mai og de 2 treffene av bmw dager i bmwcnn arrangerer hvert år . Regner med blir lørdag/søn tur for min del, da jeg tror det skal være booket hotel for meg den helgen . Skal du ha mye bane tid så velge tar du søndag. Aldri meldt meg på men bare møtt opp i god tid for teknisk kontroll/ innsjekk og start kontigent. (ja husk hjelm og eventuelt kjøre hansker er ganske så kjekt ). BMW-dagene Rudskogen 2009 infoDesverre er jeg bortreist denne helga . Alltid knallvær og mye morro på de treffa . Hmm, så synd da Steffan Ja ja da blir det kansje 540 på meg den helgen da? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 jaja,vi får se hvor mangen som stiller med "bimmers.no" klistremerke i ruta da I do i do hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå