hagenisse Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 nissen: fordi FYLL og bil IKKE hører sammen... dette er vel grunnen til at jeg ikke gidder gatebil mer uansett... Ingenting som stopper folk fra å la være å drikke, men bare se på. Jeg har jo vært på gatebil tidligere jeg - og jeg drikker bare cola.. Det er jo utvilsomt festligere å se på på gatebil enn på bmwccn - herjeheat eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 joa, men mtp at folk løper rundt å herjer med bilene, bulker, ripet etc, og jeg syntes det blir for dumt... på et ccn treff står bilen i hvertfall "i fred" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 er det plass på baneområdet for å "stille ut" bilen sin? tenkte å komme og titte litt, samt briefe litt hehe. men kjedelig hvis jeg må gå inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 joa, men mtp at folk løper rundt å herjer med bilene, bulker, ripet etc, og jeg syntes det blir for dumt... på et ccn treff står bilen i hvertfall "i fred" Det har jo skjedd, men som oftest gjør de ikke det.. Likevel er jeg bortom og titter litt på bilen av og til, men har aldri skjedd noe... Gatebil er fett det! MÅ jo ikke drikke.. I fjor lå vi på en litt roligere camp ett stykke unna, og jeg må si jeg fikk utrolig mye ut av helga.. Sov jo også i bakenden på en pathfinder og når du luker døra på den er det som å sove hjemme.. Ingen bråk.. Og når du i tillegg har ordna deg til og skjært ut madrasser baki og har med dyne, så er det faktisk luksus altså.. Kunne ikke tenkt meg en bedre måte å være på Gatebil på.. Bare stå i depotet hele dagen å virkelig få nærkontakt med motorkrefter.. Gatebil er hva du gjør det til selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 er det plass på baneområdet for å "stille ut" bilen sin? tenkte å komme og titte litt, samt briefe litt hehe. men kjedelig hvis jeg må gå inn Førstemann til mølla Selv har jeg planer om å være der i GOD tid før Oslo kolonna kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 hehe, ja daså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Ikke det at det blir fullt.. Men er så sinnsyk lang kø tid om man ikke plasserer seg strategisk i kolonna innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 skjønner, tenkte å dra på lørdagen. når åpner porten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 0800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 hm, det var tidlig:P men jeg kan jo værra der kl9 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Går sikkert fint det. Er nok litt kø da, men går sikkert greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Jævlig lyst til å kjøre, men vet ikke om jeg får ferdig bilen:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 men pokker da:P skal jeg være der 8, må jeg dra senest kl 7, dvs at jeg må stå opp før det igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 vært på rudskogen 2 ganger i regi av g-bil... den ene gangen var det noen som stråkket på leppa på fronten på den gamle bmwen (to ganger skjedde det) og den andre ganga jeg var på dagstur, så jeg to biler bli ramponert av biler som spant i gjørma... dekte hele biler med gjørme oppover sidene... derfor er jeg veldig negativ til kampingen på g-bil... ellers hadde jeg ikke hatt noe problem med å være der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Du parkerer nå f... Ikke på campen da vel! Bilen står jo igjen på go-carten den Så kan kentant og yngve passe på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå