Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

nissen: fordi FYLL og bil IKKE hører sammen... dette er vel grunnen til at jeg ikke gidder gatebil mer uansett...

Ingenting som stopper folk fra å la være å drikke, men bare se på. Jeg har jo vært på gatebil tidligere jeg - og jeg drikker bare cola.. Det er jo utvilsomt festligere å se på på gatebil enn på bmwccn - herjeheat eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joa, men mtp at folk løper rundt å herjer med bilene, bulker, ripet etc, og jeg syntes det blir for dumt... på et ccn treff står bilen i hvertfall "i fred"

Det har jo skjedd, men som oftest gjør de ikke det.. Likevel er jeg bortom og titter litt på bilen av og til, men har aldri skjedd noe...

Gatebil er fett det! MÅ jo ikke drikke.. I fjor lå vi på en litt roligere camp ett stykke unna, og jeg må si jeg fikk utrolig mye ut av helga.. Sov jo også i bakenden på en pathfinder og når du luker døra på den er det som å sove hjemme.. Ingen bråk.. Og når du i tillegg har ordna deg til og skjært ut madrasser baki og har med dyne, så er det faktisk luksus altså.. Kunne ikke tenkt meg en bedre måte å være på Gatebil på.. ;)

Bare stå i depotet hele dagen å virkelig få nærkontakt med motorkrefter..

Gatebil er hva du gjør det til selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det plass på baneområdet for å "stille ut" bilen sin? tenkte å komme og titte litt, samt briefe litt hehe. men kjedelig hvis jeg må gå inn

Førstemann til mølla ;)

Selv har jeg planer om å være der i GOD tid før Oslo kolonna kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på rudskogen 2 ganger i regi av g-bil...

den ene gangen var det noen som stråkket på leppa på fronten på den gamle bmwen (to ganger skjedde det) og den andre ganga jeg var på dagstur, så jeg to biler bli ramponert av biler som spant i gjørma... dekte hele biler med gjørme oppover sidene...

derfor er jeg veldig negativ til kampingen på g-bil... ellers hadde jeg ikke hatt noe problem med å være der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...