Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

SYntes gatebil har bra treff jeg, og kommer nok fortsatt til å reise på de.. Alltid hatt bilen på go karten, og der står den uforstyrret! Ikke faen om man må ha inn bilen på campen, da ber man jo om knust fornt og det som værre er;)

Greit nok at det er for mye drikking der, men sånn er det nå bare blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det plass på baneområdet for å "stille ut" bilen sin? tenkte å komme og titte litt, samt briefe litt hehe. men kjedelig hvis jeg må gå inn

Førstemann til mølla ;)

Selv har jeg planer om å være der i GOD tid før Oslo kolonna kommer :D

shiit, der sa du noe!! Må reise kl 3 jeg da nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh, med tanke på utstillinga, bør jeg dra dit lørdag eller søndag ? ? ?

Ellers snakka BreitBau om at du kanskje hadde plass vetu03? Så kunne vi jo ha gjort det til en helaften av det hele :D

Yes, har mest sannsynelig plass jeg... Bestilte enkeltrom, men det var ikke fler igjen, så hun damen sa at jetg fikk et dobbeltrom til samme prisen.. Så regner med jeg får dobbeltrom da, men så var det en kammerat hjemme fra som lurte på om han kunne bo der hvis han skulle nedover, men da sa jeg han måtte si ifra litt før om han skulle det.. Og har ikke hørt noen ting, så da kan du bo der vettu...

Men er likssom det at jeg ikke hvet om jeg får dobbeltrom helt 100%, kanskje noen avbestiller og jeg blir flyttet over eller noe.. Så det er jo litt dumt for din del da, for du bør jho vite om du har plass der til søndag om du kommer på lørdag.

Skulle nesten fått sjekket opp det på morgenen på lørdag vettu.. hmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den, greit og vite på forhånd a :P

Du drar vel tidlig dit lørdagen? Da kan du jo sende meg en mld om du fikk dobbeltrom eller ei.. Blir jo bare en bonus for meg uansett lørdagen da isåfall, + at du får billigere rom da 8) Høhø..

Du har vel nr mitt fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den, greit og vite på forhånd a :P

Du drar vel tidlig dit lørdagen? Da kan du jo sende meg en mld om du fikk dobbeltrom eller ei.. Blir jo bare en bonus for meg uansett lørdagen da isåfall, + at du får billigere rom da 8) Høhø..

Du har vel nr mitt fortsatt?

Yes, reiser tidelig! Men kevin kan jo få prøve å hente ut nøkkelen min når han spiser frokost på morgenen, så kan han sjekke da! SÅ får du reist tidelig du også.

Nr ja, hmm!! da må jeg sjekke om jeg har det på den andre tlf min. for mistet en tlf for 1månde siden, og var vel sikkert der jeg hadde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du hadde bare igjen viktige nr ja skjønner jeg ;) haha

Men da satser vi på at det årna sæ!

tydelighvis hatt alt på sim kortet utenom 10 som var på den gamle mobilen:) yes, de viktigste. hehe

ja, håper det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, leker faktisk med tanken på å komme eg og med e34'n min... Men ikkje for å stille ut eller bane eller noe slikt...

Men må først finne plass å overnatte. Har ikkje råd te hotell...

Er vel stor plass i e34 din;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, leker faktisk med tanken på å komme eg og med e34'n min... Men ikkje for å stille ut eller bane eller noe slikt...

Jo e god plass i den, men mangler desverre dusj og toalett der. :P Men tar med meg telt og sovepose i tilfelle eg ikkje sku finne noen plass å sove. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo e god plass i den, men mangler desverre dusj og toalett der. :P Men tar med meg telt og sovepose i tilfelle eg ikkje sku finne noen plass å sove. hehe

Får campe like ved hotellet da.. Så er det nok alltids noen du kan låne dusjen til;) hehe!

Du finner nok noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...