marararius Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei Skal bytte frontrute på BMWen hos Riis bilglass, og der måtte jeg fylle ut KM-stand på bilen og diverse. For litt tilbake byttet jeg selve instrumentet i bilen, fordi det andre var falmet og slitt opp inni, og det var lim rundt der etter montering av chrome ringer.. Det nye instrumentet jeg satte inn viser endel mer enn det bilen har gått, men jeg sa det som står på instrumentet nå. Det er mye mer enn det jeg har lov til å kjøre. Må få sagt ifra om det til Riis i morgen, og bytte tilbake instrumentet vel, når jeg viser den der oppe, men er det noen her som kan justere det andre instrumentet mitt, så det blir riktig? Vil ikke kjøre rundt med det som er så stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 kan vell ringe til biltilsynet og informere dem om det.. husk å informer forsikringsselskapet også, så slipper dem å kreve regress pga feil km-stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Er bare å informere forsikringsselskapet ja, har gjort det samme selv ved bytte av instrumentpanel. Er vel uansett mulig å hente frem faktisk km-stand med f.eks. Carsoft hvis du ved salg o.l. trenger å bevise faktisk km-stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Okei, da må jeg ringe de i morgen.. Tenkte at jeg hadde gjort en jævla brøler nå, men da ordner det seg nok da Noen som vet om noen som kan justere det instrumentet som er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 km justering er omtalt opp å ned i mente i forumet og er ikke ett ønsket tema. Kontakt BMW og ikke bimmers.no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Word! Kan sikkert virke teit for ærlige folk, men er ikke godt å vite forskjelen på en ekte historie og en dekkhistorie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Nei beklager. Skal høre med BMW i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå