viplash Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 I natt (natt til 06.05.09) ble bilen til min beste venn stjålet i Oslo. Vet det er feil merke for de fleste her inne, men legger ut her for det. Kan jo hende det er noen som får øye på den her og kan tipse politi om de ser den. De var inne i leiligheten hans og fikk med seg litt annet, og tok nøklene til bilen hans før de kjørte avgårde med bilen hans. Det dreier seg om en Mercedes-Benz C180 Espirit, 1995 modell. Registreringsnummer er: CE 77243 Dersom noen ser denne, så kontakt Politiet, og ring til meg på 479 33 202 eller direkte til min venn, Pål, på 918 83 973.
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Feil merke eller ikke, tyveri må slås ned på og man på bruke alle kanaler for å få ut hvordan tyveri objektet ser ut. Jeg skal prøve å legge merke til alle grønne mercedeser jeg ser. Og husk at kjeltringene kan stjele en BMW neste gang
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Takk jeg har alt hatt den tanken flere ganger. Supert du holder litt utkikk. Bilen ble stjålet på Grorud, og er ikke registrert inn i Oslo gjennom bomringen enda (på brikken hvertfall).
Torek Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg kjører rundt i Grorudområdet hele natta, så ska holde øya oppe for grønne CE-regga Mercer.
viplash Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Bilen er funnet i god behold. Parkert og pent låst på Stovner i Oslo.
Kobar Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 såbra at det ordnet seg.. noen som holdt ham for en bløff eller noe?
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Så bra! Altfor ofte at biler ender opp i øst-europa e.l... Blir tyvene tatt?
Kai-P. Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Flott. Da kan jeg sove mens jeg kjører istedet Hva skjedde, Christian? Var det noen som hadde gjort faenskap med eieren?
winchester Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hm, merkelig at den dukket opp så fort, og ikke minst uskadet!
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Det er ingen som gjorde faenskap med eieren. Bilen var stjålet, og det var det ingen tvil om. Men de kjørte på Stovner, og så tilfeldigvis bilen parkert i en side gate utenfor noen blokker. Men det må byttes nøkler, låser, startsperre, en antenne og slike ting før han får tilbake bilen. Og bilen var kjørt nesten tom for bensin. Så den var utvilsomt stjålet. Men litt heldig skal man være også =) Og om noen hadde gjort dette som en spøk, så er det ingen pen spøk. Tyvene ble ikke tatt. De kunne sikkert gått dør til dør i blokkene og sett hvor de fant bilnøkkelen, men det ble ikke gjort av Politiet. De kom bare og sjekket at alt så ok ut de.
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Godt å høre at slike historier får en, til dels, lykkelig utgang. Det verste er jo sannsynligvis følelsen av at noen har vært inne hos deg uten innbydelse. For meg hadde det vært verre enn tap/ødeleggelse av bil...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Han sov visst lett den påfølgende natten. Og han syntes det var skikkelig ekkelt at det hadde vært folk der når han sov. Bilen er jo en ting, men at folk har vært inen hos deg, og trolig på samme rom som du sover på, mens du sov, den er creapy.
Scampi Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Han ble jo frastjålet kamera og litt andre ting også...faen at ikke folk kan oppføre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå