morteym Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg har sett bilder av slik eksos som passer non-m3 med m-tech-fanger. Da lå eksosen rundt reservehjulsbrønn. Å sette på orginal m3-eksos på non-m3 er altfor mye jobb. Da må en skjære vekk reservehjulsbrønn, og det begynner å bli ekstremt bare for å få fire rør.
macpål Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 oki, takk morteym. Skal undersøke litt.. men tips mottas med stor takk!
Robbi3 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg har kappet vekk hele min reservehjulsbrønn.. Haha, men det var ikke pga eksosen, ville bare ikke ha den O_o
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Hvor har du reservehjulet da? det trenger man vel ikke? man må gamble litt for vektreduksjonen:P
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 det vet jeg ikke noe om, men jeg har ikke reservehjul... og bilen kom originalt uten.
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg mener bestemt det er påbudt? I disse moderne tider så er det faktisk lovlig å erstatte reservehjulet med en slik "hjul på boks" løsning. hehe det vet jeg ikke noe om, men jeg har ikke reservehjul... og bilen kom originalt uten. Hva slags løsning har m3'n på dette da?
jonr- Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 hakke peil... om hjulet raser sammen så er jeg både naf og falch medlem. hehe:P men nå ble jeg usikker. skal dobbelt sjekke i morgen.. har jeg et reservehjul, så er det i mine øyne dødvekt som skal i boden..hehe men tror ikke det ligger noe hjula baki der..
macpål Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Gikk inn på den siden robbi3 tipsa om, insideperformance.de. Der hadde de gitt... til så si alle modeller!! smatt smatt!! Takk Robbi3!!
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 hakke peil... om hjulet raser sammen så er jeg både naf og falch medlem. hehe:Pmen nå ble jeg usikker. skal dobbelt sjekke i morgen.. har jeg et reservehjul, så er det i mine øyne dødvekt som skal i boden..hehe men tror ikke det ligger noe hjula baki der.. Du har ingen hjulbrønn, er det det så er den ekstremt liten isåfall, jeg så ikke noe sist jeg lå under bakenden på en e46 m3
Robbi3 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Haha, som nevnt ovenfor er det lovlig å ha dekk på boks for tiden. Hvem trenger ekstra vekt? Like før jeg kaster ut kjerringa jo LOL
morteym Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 M3 E46 har et lite rom under plata hvor det ligger en boks med en slags kompressor til å koble til sigarettenner, som kan sprøyte inn skum i dekket regner jeg med. Har ikke titta så nøye på den, men den veide noen kg. Ang vekt så merker jeg ganske så stor forskjell på bilen når jeg har på en passasjer, spesielt i svinger.
jonr- Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 ja, stemmer det! det kom jeg ikke på igår. fristende å ta den ut. om jeg skal bygge basskasse i plexiglass så regner jeg med at den går i "søpla" btw, morten. Are O. skal lage noe fancy plexiglass osv som i første omgang skal passe nedi hjulbrønnen til en 328. Så blir det evt. å modifisere litt å sette noe tilnærmet i min. du var jo også ute etter litt ekstra bass? Er jo ikke så mye "bolt on" bass-lyd-anlegg til bilen vår såvidt jeg vet...så det er jo en gylden sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå