Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor jævli irriterende er ikke det?!

han hadde faen så flaks, fikk på skiltlys, ulike felger og dekk foran og bak, og feiljustert lys!

flaks de ikke så motoren:D hehe..

til alle, hold dere unna tønsberg, de har faen meg blitt ivrige på teknisk ass. faen!...

(tror jaggu pappa skal få dra opp med bilen, da han ser litt mere voksen ut, kanskje de bare sjekker det jeg fikk på teknisk) hehe..

Skrevet

Er vel egentlig DU som hadde flaks, da... Han driter vel i hva som skjer på etterkontrollen siden du er eier av bilen da, går jeg ut i fra. :)

Skrevet

godt poeng:P han hadde forsåvidt litt flaks, hadde han fått teknisk pga feil motor, så hadde jeg ikke kjøpt den.

vi har ikke skrivd salgsmelding enda:P hehe..

Skrevet

makan!

sånn som galanten du hadde christian.

syns det er unødvendig. han sto jo bare parkert utenfor der, også oppsøker de bilen for å finne noen feil..

makan sier nå jeg!

Skrevet

Fin tråd :roll:

Håper igrunn de åpner motorrommet jeg...

Edit: Er det en 320 med 325 motor? Det er jo ikke noe problem, skal nok en del til for at de ser forskjell :wink: Evt kan du jo slipe ned der det står 2.5/2.7 på blokken... Men utrolig dårlig tråd! "hold dere unna tønsberg" liksom... haha

Skrevet

Dem er hissig i trondheim for tiden å ja..men de er tydeligvis mest på jakt etter utolla japsebiler o.l

Skrevet
Dem er hissig i trondheim for tiden å ja..men de er tydeligvis mest på jakt etter utolla japsebiler o.l

Min RX7 FD3S er heldigvis på tur til Ålesund den. :lol:

Vet du om de har starta opp igjen med derre sinnsyke natte rida der dæm tauer ALLE på biltilsynet?

Skrevet

de har det overalt, sist for en liten stund tilbake i september i fjor , så kom de på den lokale råne shellen, sperra av inn og ut, og teknisk på ALLE som sto der, om det så var E60 520i med null styling what so ever, så skulle den inn og sjekkes ut og inn i alle kriker og kroker... gikk noen skilt den natta gitt...

Skrevet

de har ofte kontroller langs veier overalt, både natt og dag.. drar bilene inn, og gir dem teknisk på hver minste ting!!

jeg må på biltilsynet for to lyspærer, feiljustering og feil dekk, kunne i det minste huket av på at jeg kunne fikset det på godkjent bilverksted!

Skrevet
godt poeng:P han hadde forsåvidt litt flaks, hadde han fått teknisk pga feil motor, så hadde jeg ikke kjøpt den.

vi har ikke skrivd salgsmelding enda:P hehe..

Jeg hadde ALDRI kjøpt den så lenge den har mangellapp og MÅ inn til kontroll... med feil motor under panseret så ber du om trøbbel! Få den OK før du kjøper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...