fast Dog Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Har en slakk i mellomakslingen som ikke er helt bra! ser ut som det ligger i krysset helt bakerst i mellomakselen. Kommer klunke lyder fra den under lave hastighet. Skjer når man setter den i 1gir/revers og slipper clutchen, eller når jeg triller rolig bortover og slipper gassen! Hvordan er det å skifte dette? mulig å bare bytte ut dette krysset eller må jeg kjøpe hele mellomakslingen? Er krysset i det røde felte jeg fant slarken.
fast Dog Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Er det mulig å forsterke denne akslingen uten altfor store inngrep?
Tor e46 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Har akkurat det samme på min e46, har ikke gått til ingrep enda for og finne ut hvor det sitter, men har lenge mistenkt at det kommer fra girkassa uten at jeg er sikker. Må også bytte foring bak på diffen for den var vist dårlig, får en dunkelyd av og til i tillegg til klakkelyden.. ikke greit det her! teknisk leder hos BMW mente det også kunne være hardykoblingen som var gåen, det kunne resulerte i en metalisk lyd mente han! Når det gjelder din sak ville jeg gjort som nevnt over, å kjøpe brukt kan spare deg for masse penger! Du kan også sjekke ut linken under! er interesert i å høre hvordan det går videre med reperasjonen din. http://www.nbfbildeler.no/ Mvh Torstein.
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Slike kryss går det ann å bytte. Regner med at man får slike reservedeler til bmw, har byttet slike to ganger på granadaen til en kamerat av meg...
Fliid Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Er forjævlig, men i utgangspunktet så mener jeg å huske at man ikke får løse pinner til krysset for E46 med to-delt aksel.
Robbi3 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Nope, derfor kjøp brukt. Enkelt og greit Mye som kan være feil her, men hardykobling merker du hvis du gir litt på i lav fart og bilen nykker..
Bmw 523iat Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Ja dette er et typisk granada sykdom;) bare på e46 isteden. Var sjøl med å inspiserte kjerra til bmw smurfen kan bekrefte at slarken ligger i krysset! Må da være mulig å bytte hylsene? er visst noe nålelager der også tror jeg. Bare å kjøre pent vettu Lykke til
Robbi3 Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Drev å sjekket på gs sine sider, ser ikke ut som om det krysset kan byttes.. Dessverre, kjøp deg en brukt en. Koster ikke allverdens på koed heldigvis
Lars89 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Mange biler det er sånn på... Må bytte akselen hvis opphengslagaret er gåent f.eks
tomerikk Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Kontakt dette firmaet så får du sikkert hjelp med nye kryss. http://powertraineurope.no/index.php?op ... e&Itemid=1
fast Dog Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Kontakt dette firmaet så får du sikkert hjelp med nye kryss.http://powertraineurope.no/index.php?op ... e&Itemid=1 Takk.. ser ut som dette er veien å gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå