|Andreas| Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Klart det ser veldig teit ut, men det blir utrolig varmt og klamt når man kjører med skuddsikre vester på varme sommerdager. Hadde lett brukt en sånn
Fredrik Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Klart det ser veldig teit ut, men det blir utrolig varmt og klamt når man kjører med skuddsikre vester på varme sommerdager. Hadde lett brukt en sånn Dette er nok helt sikkert forklaringen... så konseptet er ikke så dumt som det umiddelbart virker.
Scampi Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Har de ikke hørt om kjølevifter i seteryggen og sitteputen? Sikkert bare en dårlig spøk:) Politiet der borte bruker for det meste Impala og Crown Victoria som politibiler, og de har ikke slike ting. Mulig 2010-modellene har fått det, men frem til nå har de manglet slike smarte løsninger.
Hyggmaister Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Hahahaha, tror jeg skal bestille meg billig aircon Forstår det for øvrig godt med skuddsikker vest...
conan Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Og dette er lissom lovens lange arm som skal taes seriøst???Hadde jeg blitt stoppa ev en purk som først måtte koble seg av denne tror jeg jeg hadde daua av latter. Stupid cops......
BimmerE46 Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Og dette er lissom lovens lange arm som skal taes seriøst???Hadde jeg blitt stoppa ev en purk som først måtte koble seg av denne tror jeg jeg hadde daua av latter.Stupid cops...... Hadde ikke daua av latter, men hadde lurt litt på hvor effektivt de jobber? " ser for meg han cruiser i statene der, og ser et for eks ran eller overgrep og som politimann så skal han vel være der så fort han kan, men kan jo få problemer med slangen i brystet" hehe... "freez mutherfuckers", også banner han for seg selv at han må drive med den slangen og sikkerhetsbelte osv... hehe, dette så morsomt ut for meg, men sikkert ikke for dere... dårlig humor jeg veit.
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Stupid cops...... Jaha? Ja. Stupid cops.. 4 Life. Forsto ikke den der æ?
Stephan.s Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Forsto ikke den der æ? Google er din venn: http://no.wikipedia.org/wiki/A.C.A.B.
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Forsto ikke den der æ? Google er din venn: http://no.wikipedia.org/wiki/A.C.A.B. ok, takk
gjeewaytee Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Og dette er lissom lovens lange arm som skal taes seriøst???Hadde jeg blitt stoppa ev en purk som først måtte koble seg av denne tror jeg jeg hadde daua av latter.Stupid cops...... Hadde ikke daua av latter, men hadde lurt litt på hvor effektivt de jobber? " ser for meg han cruiser i statene der, og ser et for eks ran eller overgrep og som politimann så skal han vel være der så fort han kan, men kan jo få problemer med slangen i brystet" hehe... "freez mutherfuckers", også banner han for seg selv at han må drive med den slangen og sikkerhetsbelte osv... hehe, dette så morsomt ut for meg, men sikkert ikke for dere... dårlig humor jeg veit. ha ha. den var god...ser det for meg ja...." freeze mutherfuckers....ehh.... :)"
Anbefalte innlegg