ZhilleN Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Liker kjørestilen din! veldig godt balansert, men ser ut til at bilen sklir ut veldig fort i rompa, får ikke den myke overgangen ut i sladd, når du har den i slædd så klarer du det utrolig bra! Bilen er grisegrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Tall ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Heisann Etter å ha vært på besøk hos Stord Bilteknikk igjen så har jeg denne gangen fått "ny" motor. Er iallefall eit HELT annet register enn før Det har alltid vært litt muffens på hvorfor motoren er så treg med å komme i gang, men jeg har alltid trodd at det var kammene så har vært grunnen. Stord Bilteknikk mente at her var det noe som ikke stemte å gidde seg ikke før alle feilkilder ble funnet (det var noen instillinger i sprutet) å at ventilen til wategaten var veldig skjev var hovedgrunnen til at motoren har komt så sent i gang. Det var 4-5mm åpning på wg når den var stengt så det sier seg selv at trykket kommer sent da :/ Det ble iallefall ordnet å jeg fikk en HELT annen motor etter dette Faktisk ble den så sterk i mellomregisteret at det ble misstanke om at toppen løftet seg under pull å den slapp litt vann. Ble anbefalt å skifte til Cooper-ring pakkning fra PPF å komma tilbake igjen. noe jeg er helt enig i Så bare med litt grovmapping å noen pull ser tallene MEGET lovende ut for neste gang Ble kjørt 1.3bar å da viser talla 610whp å 686wnm. 650wnm ved 4200omdr må være MEGET oppegående Den røde linja er potensiale der det er kjørt med ladetrykkstyringen, de andre pulla er kun kjørt på fjæra i wg. ///Mr.X og R Andersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Grom bil, grom kjøring og grom lyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Begynner å likne skikkelig effekt i forhold til turbo og motorspec nå!! Hvordan var baktrykket ditt på 1.3 bar? Er det mye mer å hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Begyner å bli bra nå ja Målte ikke baktrykket, men skal gjøre det neste gang. Tallene foreløbigt er bare på grovmap, mente han skulle klare over 700wnm å 630whp på samme trykk 1,3bar. Turboen bør klare over 700whp på E85, vet om en svenske som har benket 730whp på samme turbo. Turboen skal uansett tømmes neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Bra du fekk sjikk på den !! Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Ny coopering toppakning montert, skal i benken igjen i morgen, satser på å få tømt turboen denne gang knoskar og kevine30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Korleis gjekk det ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dynoperformance Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Gratulerer til raymond for imponerenes tall i dynapak i dag,tross litt innkjørings problemer fekk vi luka vekk litt feil og resultatet blei ikkje so aller værst,dette er nok ny rekord hos meg på denne turboen på m50,so tipper den drar litt røyk i år og dette er på 1.58bar trykk ,vi lada 1.75 men senka trykket til 1.55 pga baktrykk...seier litt kor vondt denne har hatt det før med 200hk mindre på samme ladetrykk gratulerer med bra motor oppsett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Takk til Raimond Nordnes (Dynoperformance) er VELDIG fornøyd med dagens tur i benken Tross litt motgang i starten så ble det ordnings tilslutt Grønne kurva er toppeffekten, den ble 794whp å 844wnm 1.75bar Røde kurva er det mappet jeg kommer til å leke meg på 744whp å 821wnm på 1.55bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Håhå !! Gratulere !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Rått Men må komme med et spørsmål her, hvorfor ikke bruke et bilde av kurva som ikke er "2 delt", mye mer oversiktelig sånn som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Håhå !! Gratulere !! Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Rått Men må komme med et spørsmål her, hvorfor ikke bruke et bilde av kurva som ikke er "2 delt", mye mer oversiktelig sånn som dette: Takker Joda kunne det, men det ble som det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå