Gå til innhold

Hva er dette?

longfellowdeeds
 Share

Anbefalte innlegg

Tok ut instrumentpanelet på min e34 520i for å skifte ei pære til langlyslampa, og da oppdaga jeg at det var en kontakt som ikke var tilkoblet. Så jeg koblet den til i midten på panelet og da kom opp denne lampa(vedlagte bilder). Sjekket også på delebilen min, der var også den kontakten min ingen inngang for den på bak på panelet. Mulig dette er ekstrautstyr? ikke vet jeg iallefall så jeg lurer på hva lampa betyr?

Edit: E kommer på når jeg skrur på tenningen, men når bilen har startet kommer dette digitale symbolet opp...

På forhånd takk mvh Deeds:P

2uv3usoisny1y0292acx.jpg

ess1rzmg946586kurck7.jpg

d5sva3gv2ienjg1ni59p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det automat du har? det lyset der kom opp når jeg kobla av masse måleren min for og se om det var noe feil med den, og da ville den ikke gire ordentlig og greier.. men vet ikke hva den viser for feil egnetlig... :S generell feil lampe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut instrumentpanelet på min e34 520i for å skifte ei pære til langlyslampa, og da oppdaga jeg at det var en kontakt som ikke var tilkoblet. Så jeg koblet den til i midten på panelet og da kom opp denne lampa(vedlagte bilder). Sjekket også på delebilen min, der var også den kontakten min ingen inngang for den på bak på panelet. Mulig dette er ekstrautstyr? ikke vet jeg iallefall så jeg lurer på hva lampa betyr?

Edit: E kommer på når jeg skrur på tenningen, men når bilen har startet kommer dette digitale symbolet opp...

På forhånd takk mvh Deeds:P

2uv3usoisny1y0292acx.jpg

ess1rzmg946586kurck7.jpg

d5sva3gv2ienjg1ni59p.jpg

Den tannhjul lampa indikerer at automatkassa går i nødmodus av en eller annen feil.

Husk at man ALLTID skal soppe bilen ved slikt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vært automatkasse på den før merket dette noen uker etter jeg fikk bilen, da jeg skulle logge meg inn på gs med regnr, også kom det bare opp pedaler til automat :? så jeg åpna panseret og der står det 520iA, haha. Har sikkert blitt koblet av denne kontakten etter det var skiftet til manuell girkassa! Han eldre fyren jeg kjøpte den av tror jeg ikke vet det selv i og med at han ikke var til bilkar:P hehe...

Men gjorde det noe siden jeg har manuell kasse? Har jeg kjørt med denne lampa i ei uke nå. Får vel bare ta å nappe den ut igjen da...

Takk for svar folks:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...