Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn,

satt å kikka litt på Koed.no nå, og fant noen lykter med "Deamon Eyes". Hva er forskjellen på dem og vanlige Angel Eyes? Noen som har noen bilder med disse lyktene kanskje?:o

Skrevet

Er bare danskene som Skriver Daemon Eyes, det er Angel Eyes altså.

Har sett andre som skriver dette om en annen også, men Daemon eyes er vel egentlig de Led lyktene som Audi har.

Skrevet
Har sett andre som skriver dette om en annen også, men Daemon eyes er vel egentlig de Led lyktene som Audi har.

En E39 i Trondheim har mekka Audi-Deamon-eyes-leds greier, sorry altså, men det så ikke bra ut.

Skrevet

En E39 i Trondheim har mekka Audi-Deamon-eyes-leds greier, sorry altså, men det så ikke bra ut.

Ja mener jeg har sett noen bilder på Finn, men det tror jeg var en av våre nye landsmenn.

Skrevet

Ja mener jeg har sett noen bilder på Finn, men det tror jeg var en av våre nye landsmenn.

DENNE?

Syns jeg ser LED på annenhver passat og golf for tida. Ser ikke ut!

Skrevet

demon eyes er angel eyes. men siden BMW eier navnet kan egentlig ikke andre som lager angel eyes bruke navnet. derfor kalles de demon eyes.

de nye audi lysene heter devil eyes

lumrkidkvg9ak9mktuox.jpg

f0u2mblce7apu7b50km3.jpg

Skrevet

Ja, for bilen blir jo en skikkelig djevel med de på :roll:

Syns egentkug det med å sette navn på styling/biler blir for dumt...

Bare ler jeg når det kommer en overstyla Corsa 1,0 med "red devil" eller "Grønne lynet" i frontruta. :roll:

Skrevet

DENNE?

Syns jeg ser LED på annenhver passat og golf for tida. Ser ikke ut!

Den ja :D

Skrevet
Så på Streetdesign at man nå kan få deamon eyes til Bmw :D

hehe, lurer på hvordan på hvordan det ser ut! XD

her er de til e36;

iyxccdkbdn08l9sgye0c.gif

xkx0e0349brjkh1jlvhp.gif

demon eyes er angel eyes. devil eyes er det der. audi lysa er devil eyes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...