Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heey! :)

Har lenge vurdert nå og anskaffe meg noen nye felger, og har tenkt mye fram og tilbake og sett på maaange diverse felger..

Så kom det en luring på E46fanatics og nevnte på at jeg kunne lakkere, eventuelt gjøre noe annet med felgene jeg allerede har, får og få en ny look på dem..

Så det jeg tenkte på da, er det noen som kan PS senteret på felgene mine i litt forskjellige farger, som kunne passet bilen ellers?

Tenker da mest på kanskje grått, titanium, antrasitt, koksgrå, aluminium osv osv..

Er lov og være kreative 8)

Kommer noen med et forslag som blir brukt videre, blir "vinneren" premiert med en ACS kortholder i karbon :lol:

IMG_2003.jpg

DSC00247.jpg

IMG_1607.jpg

IMG_1609.jpg

Skrevet

Skeptisk ja Anders :P Kunne kanskje prøvd med kromma/sølv felger og svart kant? :? Eller..?

Skrevet

Hehe ;)

Ja, det er jo også en mulighet! :)

Er ikke sikkert det hadde blitt så verst.

Får bare håpe det er noen PS guruer innpå her som ser tråden og får ånden over seg til og lage noen utkast :P

Skrevet

Gunmetal farge på senter og eiker, og burgunder (tilgi meg at jeg ikke vet fargekoden på bilen din) på kanten rundt. Dømt til å bli bra...

Skrevet
Prøvde meg litt at og fram med farging av senter etc, men så bare rart på en rød bil =/

Ikke noe som ble bra altså? Hmm..

Gunmetal farge på senter og eiker, og burgunder (tilgi meg at jeg ikke vet fargekoden på bilen din) på kanten rundt. Dømt til å bli bra...

Ja, noe sånn jeg tenker på, men hadde vært greit og sett det på bilen før man gjør noe dumt :P

Og går bra at du ikke vet fargekoden, for det er det bare lakkerern som vet ;)

Skrevet
hadde jo kansje sett bra ut med sølv eiker da.

Ser ikke noe bilde jeg?

Bare et meget enkelt forslag:

Ble jo igrunn ikke ille det der, men tror dem nesten blir mer anonyme enn dem allerede er..

Takk for bidraget, Marius! :)

Behold de som de er, kler jo bilen supert;)

Joda, er ikke det at de ikke er pene, men mere at eieren er litt lei dem :P

Har ingen forslag du da Kevin, som du snakka om? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...