Marius2002 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Okei, du vil altså at de ikke skal være så anonyme Da tok jeg samme utgangspunkt. Legger ved 2 bilder der det første har ventil i lik farge som skruene, og ett uten lik farge.
kidneb Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hva med å bare lakke skruene i samme rødfarge som bilen??
anders87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Likte kontrastene mellom svart felgkant og gull skruer! Muligens fått til det med rødt også som kidneb over foreslo? Med svart og polert kant?
kidneb Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Likte den med polert kant best, men det ble ikke like fint som jeg hadde forstilt meg..
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 nei, her setter jeg ned foten anders! å ha rødt, elelr gult for den slagsskyld, uten å ha kanten markert, gjør felgene alt for anonyme er jeg redd! nå er ikke jeg så god i Ps, men skal prøve å få til noe...
anders87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Tanken var jo egentlig og lakkere eikene da, siden dem er ganske anonyme som svarte.. Ser dem jo ikke hvis du står 5m unna bilen.. Så kan jo prøve noen forskjellige farger der, sølv, alu, gun metal, antrasit osv Kunne vært stilig og forgylt skruene gull også kjøpt YellowStuff klosser kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå