BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja du må flytte over den bjelken.. Min er vel av glassfiber eller noe sånt, men samme det.. Mulig det var støpeplast.. Denne må over vet du.. Fangeren skal festes til denne bufferen med småe slike merkelig plastdingser (som man putter inni også trykket man inn plastpinnen på midten og da ekspanderer pluggen bak så den sitter fast.. Beste måten å få disse av den gamle fangeren er å ta en tynn trekker, dytte ut plastpinnene og ta de i mot i bakkant.. Da kan du trekke ut pluggen) Når bufferen er festet til fangeren, så skal bufferen skrus fast til festene og da passer mutterene.. Må ikke være så hastig vet du.. Så hadde du nok sett det Forøvrig kan jeg ikke se hva som er så replika med denne.. Alt ser originalt ut, men det kan jo være at cupleppa (nederst) er støpt fast i fangeren.. Når det kommer til gitteret, så skal (selvfølgelig) gitteret inn på guidepinnene, og deretter skal det "stoppskiver" bakom som holder gitteret på plass.. Jeg for min del bruker plastslanger fra rc-biler som jeg trykker innpå. Sitter dønn det å.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk for kommentarer, kjekt å høre Skal sjekke dette opp snarest, hadde vært deilig å få den festet helt Har planer om å få den litt lavere i front hvertfall, selv om alle demperne er splitt nye originaldempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Den derre fangeren kan da ikke være replika!? Ser utrolig bra ut og de fleste delene følger med så dette må være en bra replika i såfall!? Ser ut som en standard M3 fanger med alt tilbehør? Og ja, jeg er helt sikker på at du får denne til å sitte pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja du må flytte over den bjelken.. Min er vel av glassfiber eller noe sånt, men samme det.. Mulig det var støpeplast.. Denne må over vet du.. Fangeren skal festes til denne bufferen med småe slike merkelig plastdingser (som man putter inni også trykket man inn plastpinnen på midten og da ekspanderer pluggen bak så den sitter fast.. Beste måten å få disse av den gamle fangeren er å ta en tynn trekker, dytte ut plastpinnene og ta de i mot i bakkant.. Da kan du trekke ut pluggen) Når bufferen er festet til fangeren, så skal bufferen skrus fast til festene og da passer mutterene.. Må ikke være så hastig vet du.. Så hadde du nok sett det Forøvrig kan jeg ikke se hva som er så replika med denne.. Alt ser originalt ut, men det kan jo være at cupleppa (nederst) er støpt fast i fangeren.. Når det kommer til gitteret, så skal (selvfølgelig) gitteret inn på guidepinnene, og deretter skal det "stoppskiver" bakom som holder gitteret på plass.. Jeg for min del bruker plastslanger fra rc-biler som jeg trykker innpå. Sitter dønn det å.. Hehe... Ok, tusen takk for hjelpen Så det var det de klipsene var til, hehe Var litt ivrig med å få den på, da går det gjerne litt fort i svingene Lippa er støpt ja Edit: Er usikker, kjøpte den på GS bildeler, skal nok få den til å sitte litt bedre med stålbjelken på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Kjenner til det at det går fort i svingene.. Er veldig sånn selv.. Eller var.. For det blir bare utrolig mye bedre om man tar seg tid La limet herde litt lenger, få tilpassing litt bedre, passe på at man ikke gjør en blunder osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Helt riktig det du sier der:) Skal nok få festet de skikkelig ja, kommer flere bilder med frontfangeren skikkelig festet og et nytt gitter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Da har jeg fått festet frontfangeren skikkelig, var kjapt gjort når jeg fikk på bufferen Har også fått montert effektanlegg fra Simons, ble litt bedre lyd når det var montert, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Ble bedre dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Takk, takk. Ja, synes det ble bedre. Men skulle gjerne hatt rekkesekslyden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Er det noen der ute som har en dynamo komplett m/spenningsregulator til min bil?? Kan betale noen kroner for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Så jo noenlunde bra ut dette her, etter min mening, så synes jeg ikke noe om den bakfangeren (min mening) men ellers er det en fin bil dette her, mangler bare M sideskjørt og bakfanger, så kan du kneppe på M emblemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersQF Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 takker, smak og behag d der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå