Gå til innhold

BMW 318i

AndersQF
 Share

Anbefalte innlegg

:lol:

Ja du må flytte over den bjelken.. Min er vel av glassfiber eller noe sånt, men samme det.. Mulig det var støpeplast.. Denne må over vet du.. Fangeren skal festes til denne bufferen med småe slike merkelig plastdingser (som man putter inni også trykket man inn plastpinnen på midten og da ekspanderer pluggen bak så den sitter fast.. Beste måten å få disse av den gamle fangeren er å ta en tynn trekker, dytte ut plastpinnene og ta de i mot i bakkant.. Da kan du trekke ut pluggen)

Når bufferen er festet til fangeren, så skal bufferen skrus fast til festene og da passer mutterene.. Må ikke være så hastig vet du.. Så hadde du nok sett det ;)

Forøvrig kan jeg ikke se hva som er så replika med denne.. Alt ser originalt ut, men det kan jo være at cupleppa (nederst) er støpt fast i fangeren..

Når det kommer til gitteret, så skal (selvfølgelig) gitteret inn på guidepinnene, og deretter skal det "stoppskiver" bakom som holder gitteret på plass.. Jeg for min del bruker plastslanger fra rc-biler som jeg trykker innpå. Sitter dønn det å.. :D

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer, kjekt å høre

Skal sjekke dette opp snarest, hadde vært deilig å få den

festet helt :)

Har planer om å få den litt lavere i front hvertfall,

selv om alle demperne er splitt nye originaldempere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre fangeren kan da ikke være replika!? Ser utrolig bra ut og de fleste delene følger med så dette må være en bra replika i såfall!? Ser ut som en standard M3 fanger med alt tilbehør?

Og ja, jeg er helt sikker på at du får denne til å sitte pent... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Ja du må flytte over den bjelken.. Min er vel av glassfiber eller noe sånt, men samme det.. Mulig det var støpeplast.. Denne må over vet du.. Fangeren skal festes til denne bufferen med småe slike merkelig plastdingser (som man putter inni også trykket man inn plastpinnen på midten og da ekspanderer pluggen bak så den sitter fast.. Beste måten å få disse av den gamle fangeren er å ta en tynn trekker, dytte ut plastpinnene og ta de i mot i bakkant.. Da kan du trekke ut pluggen)

Når bufferen er festet til fangeren, så skal bufferen skrus fast til festene og da passer mutterene.. Må ikke være så hastig vet du.. Så hadde du nok sett det ;)

Forøvrig kan jeg ikke se hva som er så replika med denne.. Alt ser originalt ut, men det kan jo være at cupleppa (nederst) er støpt fast i fangeren..

Når det kommer til gitteret, så skal (selvfølgelig) gitteret inn på guidepinnene, og deretter skal det "stoppskiver" bakom som holder gitteret på plass.. Jeg for min del bruker plastslanger fra rc-biler som jeg trykker innpå. Sitter dønn det å.. :D

Hehe...

Ok, tusen takk for hjelpen :)

Så det var det de klipsene var til, hehe

Var litt ivrig med å få den på, da går det gjerne litt fort i svingene :)

Lippa er støpt ja ;)

Edit:

Er usikker, kjøpte den på GS bildeler, skal nok få den til

å sitte litt bedre med stålbjelken på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det at det går fort i svingene.. Er veldig sånn selv.. Eller var.. For det blir bare utrolig mye bedre om man tar seg tid ;) La limet herde litt lenger, få tilpassing litt bedre, passe på at man ikke gjør en blunder osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Så jo noenlunde bra ut dette her, etter min mening, så synes jeg ikke noe om den bakfangeren (min mening) men ellers er det en fin bil dette her, mangler bare M sideskjørt og bakfanger, så kan du kneppe på M emblemet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...