Nytern Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Drømmepen E39! Lykke til med salg, den som handler denne får seg en kongebil! Helt etter min oppskrift denne doningen
Rovderacing Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 Takker så mye. Er ganske fornøyd med bilen selv, men lukter på E92 Er bortreist på arbeid og min bedre halvdel skulle sende bilder av interiøret.. Men det lar seg vente på..
Saltkjelen Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Lekker E39! Ser du har telefon i midtarmlenet og ikke telefonknapp på multifunksjonsrattet - og antar derfor at telefonen er ettermontert. Hvordan er det den fungerer ettersom du blandt annet mangler knappene på rattet?
Rovderacing Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Takker.. Grunnen til dette er at eg har byttet ratt. Montert et fra m5, men telefonen er fult brukbar. Høgtaler er utkoblet grunnet montering av bedre frontsett. Har originalt bussratt og frontsett liggende.
Nytern Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Ble så inspirert av bilen at jeg handla meg Vertinifelger selv jeg.. Ikke Riviera da.. Kunne ikke plagiere deg helt heller Lykke til videre med salg, hadde jeg ikke hatt e39 allerede hadde jeg handla din. No doubt.
Rovderacing Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Takker:) Er det hennesy du har kjøpt da eller?` Må sende en pm med bilde når du har montert:)
Anbefalte innlegg