Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Eng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe syntes bilen var rå, men 2.0 autolat sto liksom ikke helt i stil. Ser for meg når han drar ut gira ut fra rema.

Ja, det også. Ser jo ut som bilen har 6000 hester, også drar han på ut fra rema med masse lyd fra supersport anlegget og ingen verdens ting som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes denne bilen var fin jeg :) og så om det kun er en 520ia så har vel ikke det noe å si? må man ha sprek motor for å ha pent utseende?

Det er jo ikke snakk om noe "må", men denne bilen gir jo inntrykk av å være litt mer enn 2.0l. Men helt ærlig ser jeg ikke noe problem med dette.

Man styler den bilen man vil, slik man vil, så får folk syns hva de vil

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt både og for min del egentlig :)

Hadde jeg vært 18-20 år igjen, så hadde jeg nok ikke gruet meg mye på å kjøpe en slik en nei.

Dersom man ikke er redd for den ekstra oppmerksomheten, og heller ikke er avhengig av mer motor så greit nok.

Slipper å koste på i alla bauger og kanter med felger/dekk, faceliftlykter,eksos og senk hvertfall. Strøken i lakken er den også.

Minius:

Ser det står sportsskinn men det får jeg ikke helt til å stemme. :?

Dårlig med knapper på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, synes det er litt tøft at noen går andre veier for å skille seg ut. Vet ikke helt om jeg likte fargen helt men. Og det å style en 520 med M5-styling blir litt feil i mine øyne. Klart man ikke trenger stor motor for å ha en tøff bil, men når man skal ha bilen til å se ut som en M5 så ha iallefall en 530/535/540 som utgangspunkt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke det gjør noe å lakkere bilen ORANGE, men å sette på den fineste stylingen man får til BMW, liker du ikke, siden det er "bare" er en 520..... Jaggu skal man lese mye rart..

Det er den fineste stylingen ja, helt enig, men bilen burde forsvare utseendet med prestanda synes jeg. Det blir like teit som å sette på M3 skjermer og fangere på en E30 320.

Og jeg sa ikke at jeg likte fargen nei. Les en gang til du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...