Haug530D Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Har som sagt tidligere ikke fått godkjent Rondell felgene mine i vognkort pga at jeg hadde med papir til E34 til bt. Felg å dekk 235/40 18 8.5" og 265/35 18 10" i tilegg mente de på biltilsynet at jeg må valse, de hadde merket av denne koden på Tuv papirene: K04 An Achse 2 ist ggf. durch Aufweiten der kotflugel bzw. inneren Seitenteile eine ausreichende Freigangigkeit der Rad-Reifenkombination herzustellen. Men i de riktige papirene som jeg har fått nå, altså til E39 så står ikke den koden oppført på min bil. Trenger vel ikke valse da, eller? Skjønner heller ikke helt hvordan BT kan gå utifra E34 papirer når jeg ikke kunne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Må da være noen her inne som vet, eller har fått godkjent 265/35 18 bak på E39?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvis det ikke står i E39-papirene, så er jo felgene da godkjent til E39 uten valsing - ergo "løp & kjøp". Ikke noe å tenke på det. Med mindre du ikke går klar i testen til BT - de har en test med fullt svingutslag med ett hjul på en kloss og noe greier. Mest for senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvis det ikke står i E39-papirene, så er jo felgene da godkjent til E39 uten valsing - ergo "løp & kjøp". Ikke noe å tenke på det.Med mindre du ikke går klar i testen til BT - de har en test med fullt svingutslag med ett hjul på en kloss og noe greier. Mest for senking. Hva er det jeg skal løpe å kjøpe? Dekk å felger har jeg hatt på bilen i 2 år nå, var inne hos BT for å godkjenne senkesettet å tenkte jeg skulle godkjenne felgene i tilegg, desverre så var Caster 1 grad feil så hverken felger eller senkesett godkjent, så nå har jeg fått TUV til E39 på felgene. Gjennstår bare å få justerbart Camber/Caster topplager + en ny 4 hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå