morteym Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Satt nettopp på nye klosser foran på M3n. Performance Friction Z-rated. Var nettopp ute og testa bremsene. Det pep litt altså, kunne også fremprovosere skikkelig hyl og skrik. Disse klossene har ikke sånn belegg for å hindre piping. Blir det bedre med tiden? Burde jeg brukt mer kobberpasta på? Jeg tok nemlig ikke noe særlig på de klossene som er synlige på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Det bør nok klines på ganske bra for å hindre bremseskrik ja. På hele "kontaktflaten" iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Må nesten få lov å låne tråden din litt...kva er det som gjer at koparpasta på utsida reduserer/forhindar skrik i bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Kopperpastaen fungerer som smøring så de små vibrasjonene du får mellom klosser og kalipere når du bremser forsiktig ikke lager no lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Akkurat der har jeg mye kobberpasta. Men må kanskje ha over hele flaten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Får jo kjøpt sånn belegg løst. Hør med mekonomen, bilxtra osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå